Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi allemaal!

Ik weet vandaag precies een week dat ik zwanger ben. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen. Ik zou graag met andere willen kletsen die ook in juli 2016 uitgerekend zijn!

Ook ik wil me graag aanmelden. Vandaag positief getest, maar wel al 5 weken zwanger waarschijnlijk. Hopelijk mag ik hier blijven, en gaat alles goed!

Hoe voelen jullie je? Veel kwaaltjes?

Hoi allemaal !

Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!

<span style="line-height: 1.5;">@blijemama94 : we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat toch ;) </span>

Kwaaltjes.. nee nog niet echt last van.. ik ben wel veel moeier dan normaal en word stipt om 06.30 wakker iedere dag. Moet iets meer plassen dan normaal en mijn botsten zijn aan het groeien dus die doen zeer. Maar dat is dan ook alles :)

En bij jullie ?

Ik meld me ook aan bij jullie! Gisteren positief getest en die gaf 1-2 weken aan, dus zeg nu zo'n 3-4 weken zwanger.

Uitgaan van de laatste dag van menstruatie kan ik niet, ben na verwijderen van implanon niet ongesteld geworden maar was meteen raak. Had niet verwacht dat het zo snel was ik dacht dat duurt wel paar maanden :)

Tot nu toe nog bijna kwaaltjes maar die kunnen nog komen haha. Alleen last van beetje misselijkheid maar verder voel ik me nog top!

Iedereen hier ook gefeliciteerd nog!

Welkom Maris!

Volgens mij hebben wij elkaar ook wel eens gezien in 1 van de andere zwanger worden topics.

Heerlijk om haast nog geen Kwaaltjes te hebben vind ik.

Wanneer mogen jullie voor de echo?

Suusje-25, ik hoop ook inderdaad dat alles goed gaat. Na 2 miskramen heb ik ook goede hoop. Ik heb het gevoel dat het lijkt als of ik al 12 weken zwanger ben ipv 5.

Ik heb een opgezette buik, waarbij je zal denken dat ik al verder ben als 5 weken. En meer plassen, met vlage licht misselijk, en al 2 avonden buikpijn gehad, met gelijk de angst dat het weer mis zou gaan, verder nog geen klachten tot nu toe.

Ik ga maandag bellen naar de vk, en mag dan waarschijnlijk al snel een echo, ivm met miskramen hiervoor. Ben benieuwd.

Maris, welkom! En gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan