Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Net de verloskundigenpraktijk gebeld. Heb 24 november de intake en diezelfde week ook nog een echo. Zij denkt dat ik al rond de 5-6 weken zit, dus of ik hoor in de juli groep, of nog net in de juni groep. Dat weet ik nog niet, daarvoor moet ik wachten tot de termijn echo. :)

Ook ik heb de vk gebeld, 26 nov de echo, week daarna naar de vk. Spannend, op het nieuwe wachtbankje, wachten op de echo. En wachten duurt veel te lang.

Ook van harte welkom gebruiker! (Misschien een idee om je naam aan te passen?  Dat is wat makkelijker onderscheiden; ) ) ik mag 25 november voor de 8 weken echo ! En de maandag erop heb ik de intake.

Ook ik heb niet echt klachten nog. Wel heel erg moe.. vooral als aan het werk ben. Dan ben ik halverwege de dag bekaf. Hahahah

Hebben jullie het nieuws al met andere gedeeld ?

Wij met 1 vriend en onze ouders. Verder nog met niemand. Maar vind het wel heel moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen.

Hoi allemaal ik meld me aan leuk, ik ben uitgerekend 22 juni , 17 november intake bij vk dus spannend leuk welkom allemaal gezellige tijd gaan we ervan maken en veel van mekaar leren en opsteken hopelijk 😊

Hoiiii allemaal! Ik heb vanmorgen positief getest na 4 dagen overtijd te zijn. Dit is mijn eerste zwangerschap en wauw ik wist niet dat je gedachten zo op volle toeren kan werken! Ik ga morgen even met de huisarts bellen dat ik ben gestopr met de pijnmedicatie voor mijn fibromyalgie.

Kwaaltjes die ik heb zijn enorm pijnlijke borsten,  met vlagen flink beroerd en iets vaker plassen en snel moe.

Even een andere vraag.. als ik met de huisarts heb gebeld, mag ik dan al de verloskundige bellen voor een afspraak? De ene test zegt dat ik 5 weken zwanger ben en de andere 4 weken..

@Hennetje1988, ik mocht meteen de vk bellen van mijn huisarts. Mijn huisarts noteer alleen mogelijk uitgerekende datum en meer doen ze niet. Maar dat zegt hé huisarts je wel ;)

Hoeveel weken je bent zullen ze denk ik bij de vk vaststellen.

Terug
Bovenaan