Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ok super. Nouja ik ga morgenochtend bellen mijn man en ik zijn nog in ongeloof daar ik een maand geleden volgens mij nog een miskraam heb gehad voor ik kon gaan testen dus dit was best een bizarre bijkomstigheid haha. Maar we zijn dolblij en durven het eigenlijk nog niet te geloven!

Hennetje1988,

Je mag de verloskundige daarna bellen. Zij maken dan een afspraak met je voor een intake gesprek. Hun geven je een tel.nr. voor het maken van een afspraak voor een echo. If doen ze dat bij je verloskundige?

Bij mij is het zo, dat ik bij de echo pas echt weet hoever ik ben. Dan gaan ze metem hoe groot het vruchtje is, en daarna zien ze hoever je bent.

Komt goed. Gefeliciteerd trouwens! En welkom in de groep :)

Jullie gefeliciteerd! Wordt een mooi juli groepje zo :)

Hier even een baalmomentje haha.. Mijn vriend en ik hebben al best lang een naam voor een jongen wat er voor ons echt boven uit springt. Nou hoor ik net dat mijn schoonouders hun pup bijna hetzelfde gaan noemen, op 1 letter verschil na. Dus wij kunnen weer verder zoeken haha, gelukkig nog heel lang de tijd voor, en misschien is het wel een meisje wie zal het zeggen :)

Gisterenochtend 2,5u in de trein gezeten, met misselijkheid van hier tot... Maar vandaag weer bijna geen last gehad van misselijkheid of andere kwaaltjes.

Dank. Het word zeker een mooi clubje zo haha!

Dat is balen dat je zo misselijk bent geweest. Ik ben vannacht wel tig keer naar de toilet geweest om te plassen echt bluh haha maargoed hoort er bij zo schijnt.

Ik heb net met de huisarts en verloskundige gebeld, verloskundige belt nog terug voor een afspraak, had de agenda niet bij de hand. En de huisarts assistente heeft toch nog even een consult ingepland, daar ik mijn huisarts nog nooit heb gezien (zijn afgelopen augustus overgestapt).

Ik vind het allemaal zoooooooooooooooo onwijs spannend!!! En ben ergens ook wel een beetje angstig.. Daar mijn schoonzus 2 miskramen heeft gehad rond de 5e week en daar zit ik nu.

Verder voel ik me goed, op de ongemak kwaaltjes na..

Wordt inderdaad een leuk clubje zo. Gezellig!

Wat balen maris, van die misselijkheid. Ik heb gelukkig nog niet echt veel last van kwaaltjes. Zo met vlage af en toe is een beetje. Maarja wat niet is kan nog komen. Alles voor het goede doel, denk ik dan maar :)

Hennetje, dat kan ik me goed indenken. Maar een miskraam bij je schoonzus zegt niet dat jij het ook krijgt, gelukkig. Maar angst voor een miskraam snap ik zeker. Heb er zelf helaas al 2 gehad, maar heb het gevoel dat het nu wel goed komt. Meer als afwachten kunnen we helaas niet doen. En ondertussen genieten natuurlijk :)

Haha komt goed.

Even een andere vraag.. hebben jullie het al aan mensen in je omgeving verteld? Mijn man werkt op de binnenvaart en is nu weer een week weg. Als hij terug is willen wij het beide ouders zus en broer en beste maatjes vertellen..

Mijn schoonouders worden voor de 3e x opa en oma en mijn ouders voor de 1e keer dus ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren hihi

Hier nog één voor juli.. Vandaag positief getest op 1-2 weken. Dat zou beteken dat je 3-4 weken zwanger bent?

Het is totaal niet volgens "planning" gegaan, het wordt ons eerste kindje.

Hi meiden

Ik ben nieuw hier, dit is mijn eerste berichtje!

Na 11 maanden proberen kwam ik er 2 weken geleden achter dat ik zwanger ben, hoera! Dacht ik..ik voel alleen geen hoera. Herkennen jullie dat? De angst en spanning voelen zwaarder dan de vreugde, erg jammer. Zoals het hoort ben ik moe, alles is enorm en alles doet zeer, dat lijkt me een goed teken. 2 dec heb ik de eerste afspraak, dan ben ik 10 wkn zwanger. Vandaag precies op week 6! Ik heb er ontzettend naar uitgekeken, eindelijk 2 wkn verder na een positieve test, hahahaha…vind elke dag lang duren en vind het allemaal spannend. Herkennen jullie dit?  Ben ook gewoon bang dat er iets niet goed gaat, dat ik het verlies…elke keer plassen denk ik; nu? Vind het maar een vreemde en nare gedachte, wellicht komt het ook door de hormonen.De uitgerekende datum is 30-juni, een kreeftje wordt het. Maar het zal eerder in Juli geboren worden, het is de eerste...die blijven vaak langere zitten.

Laat het gauw januari zijn, dan is deze spannende tijd voorbij;)

Terug
Bovenaan