Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Mooie lijst zeg. Kan niet wachten op 15 december eerste echo pfff gelukkig al om 9.45 uur. Zometeen moeders voor moeders hier. Kijken of ik moeders kan gaan helpen.

Mij kwaaltje beginnen nu misselijk overgeven ook echt. Moe moe en heel moe. Maar het is voor een nieuw mooi wondertje.

ik heb contact gehad met de verloskundige,vrije ererste echo zal zijn op 17 december ( termijn echo) volgens onze eigenxstatestieken ben ik dan never acht weken zwanger.. Gelukkig geen kwaaltjes.... Ook gelijk aangemeld voor moeders voor moeders... Kreeg ook de tip www.berichtjeuitjebuik.nl elke week een berichtje hoe je kindje eruit ziet super leuk! Volgende week mag ik beginnen met inzamelen voor moeders voor moeders...

<p style="text-align: left;">Ik heb ook 2 x mee gedaan met mvm! Wil ik dit keer ook wel maar wacht eerst ff mn echo af.. al 2 x moeten stoppen door miskraam!</p>
<p style="text-align: left;">Goeie tip maaike</p>

Er is ook een app van mama enzo daar kun je dan je gegevens invoeren en kan je ook per week zien en lezen welke ontwikkeling de baby maakt in je buik en tips voor kwaaltjes

Ik heb me gisteren ook aangemeld voor moeders voor moeders. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat de halve buurt meteen weet dat ik zwanger ben. Mijn overbuurvrouw zei een half jaar geleden dat ze bij iemand de bussen had zien staan die ze herkende. Ik woon in een dorp dus vind het minder leuk als er al over gepraat wordt... Iemand hier ervaring mee of al info hierover gehad van de informatrice?

Goede tip hennetje, die ga ik ook even downloaden! :)

Daar kun je het met de informatrice over hebben ;) ze snappen heel goed dat je het nog verborgen wilt houden. Ik doe ook mee met MvM. En je krijgt een heel leuk kadootje omdat je meedoet !

Ik ben net terug van de echo.. *tromgeroffel * we hebben een hartje ! Hij klopt hard en goed ! Voorlopige uitgerekende datum staat nu op 4 juli. Maar een definitieve datum komt nog bij een volgende echo.

Oh wat fijn suusje!!

Summer,  je kan hele duidelijk instructies geven bij mvm. Bij mij zet ik de kratten in een gat in onze heg. Hihi. Maar je kan ook je poort naar de tuin bijv. Open laten en de kratten in de tuin zetten. In sommige steden hebben ze ook wegbrengen plekken. Idd even overleggen met de informatrice.

Mvm is geweest en ik breng de kratten naar een depot toe hier een dorp verder. Zo weet niemand dat ik mee doe is wel ideaal.

Verder veel info gehad en ook een heel leuk kado.

Terug
Bovenaan