Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Mijn gegevens voor in het lijstje.

Mariëlle,  33 jaar,  1e kindje, 23dec 1e echo, 17 juli.

Wij willen ook de echo onder de kerstboom leggen bij mijn ouders.

Zo benieuwd naar hun reactie.

De echo gehad en een kloppend hartje gezien!! 16 december mogen we weer. We konden de uk niet goed zien, geschatte datum blijft 12 juli. Gezien de grootte nu gokt ze op 7 wk en 1 dag maar kan 16 dec zomaar weer een week verder gezet worden.

Was heel bijzonder om te zien!!

Oog wat fijn dat de echo goed leek.. bijzonder is dat !!

En wat zijn  we met veel meiden😊

ik heb minder misselijkheid dan met de 1e ergens ook wel griezelig.. wel iets meer krampen in mijn buik maar vooruit mijn dochter is net een jaar.. laat het maar snel december zijn dat we onze echo's allemaal hebben gehad

Wat is op dit moment het cado van mvm ? Als goed is bellen ze binnenkort vorig jaar was het een wikkeldeken die bleek dus veeel te warm voor de baby dat is echt jammer

Wat fijn om te lezen dat jullie echo's allemaal goed zijn. En ik lees ook veel over krampen die heb ik ook dus dat stelt me enigsinds gerust. Succes alle meiden die morgen voor de echo mogen en veel plezier.

PS.  Ik krijg mijn naam niet aangepast. Groetjes Mariëlle

Hier helaas minder goed nieuws.. gisteren om 16.30 een beste bloeding... De hele avond sukkelde het een beetje na en vanmorgen weer bloedverlies! Nog geen krampen maar wel een weeïg gevoel in de buik/rug. Geen oog dicht gedaan.. ben me aan het voorbereiden op miskraam 6.. De eerste miskraam was precies een jaar geleden.. :(

Terug
Bovenaan