Zwanger en uitgerekend in maart 2016

Hallo,

Ik ben Seng en weet sinds zondag dat ik zwanger ben. Vandaag ben ik flink onderuit gegaan met de scooter en ik ben nu best bang, maar dit was volgens de huisarts niet nodig. Zijn er meer dames zo pril zwanger?

<span style="line-height: 1.5;">Gr Seng </span>
 
Ben ook uitgerekend in maart 2016, nu dus ongeveer 7 weken zwanger en ik vind het tot nu toe heerlijk! -nog- nergens klachten gelukkig! Alleen een beetje last van m'n darmen.

Een vrouwenlijf is best sterk en kan tegen een stootje, maak je geen zorgen!  Abby
 
Hallo keroki en Abby,

Leuk dat jullie hier zijn.

<span style="line-height: 1.5;"> Ik heb tot nog toe ook geen klachten. Maar ze zeggen dat het vanaf week 6 pas echt los gaat met die hormonen. Bij mijn dochter was ik 9 maanden ziek (inmiddels twaalf jaar) bij mijn vorige zwangerschap vooral veel misselijk helaas is dit na elf weken mis gegaan. Hopelijk nu een wonder zwangerschap 😀</span>
 
Ook ik kom me voorzichtig melden. Ik ben nu 4 weken zwanger van ons 3e kindje. Heb 2 maanden geleden mijn 4e miskraam gehad en curettage. Hoop dat deze wel blijft plakken. We zijn nu bijna 3 jaar bezig voor een 3e.
 
Hallo supertje,

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat naar dat je al zoveel ellende hebt gehad. Inderdaad hopelijk nu meer geluk.</span>

Gr
 
Terug
Bovenaan