Zwanger en uitgerekend in maart 2016

Van harte gefeliciteerd allemaal.

supertje wat fantastisch nieuws!!!!! Ik gun het jullie zo. Mijn duimen blijven draaien en zal regelmatig meelezen. Probeer ervan te genieten.
 
Hallo dames,

Allemaal Gefeliciteerd leuk om weer mensen erbij te zien.

Hier ook nog steeds die pijntjes in de buik. Borsten gevoelig wel iets minder dan anderhalve week geleden  nu vooral eromheen en jeuk. Misselijkheid met vlagen (mag nog niet klagen al zeg ik het zelf) de moeheid overvalt me wel regelmatig.

Vrijdag ga ik trouwen hopelijk worden de kwaaltjes niet erger. Las namelijk dat de hormonen vanaf week 6 echt veel meer zijn dan de eerste 5 weken.

Tot horens Grtz

 
Wat ontzettend leuk dat je vrijdag gaat trouwen! Probeer gewoon over de hele dag kleine beetjes te eten voor de misselijkheid. Dat helpt bij mij! Die vermoeidheid, daar is niks aan te doen.. Proberen goed te slapen en je rust te nemen. (ik heb nu gelukkig vakantie dus kan ook tussen de middag ff liggen)

Geniet er in ieder geval van want zo'n trouwdag is om voor je het weet!
 
Hallo Nail89,

Ik heb gelukkig ook vakantie vanaf deze week. Wel een hele volle week zo voor de bruiloft. Maar probeer wel mijn rust te pakken tussen de bedrijven door indien mogelijk.

Genieten staat zeker als must bovenaan het lijstje! Heb ook al sinds begin jullie last van bppd waarvoor ik ook nog onderzoeken  krijg. Het een draaiduizeligheid stoornis die ook gepaard gaat met misselijkheid zo nu en dan. Dus mijn klachten lopen allemaal een beetje door elkaar. Waardoor ik soms niet weet wat waar door komt.

Desondanks wil ik van zowel de zwangerschap als van de bruiloft optimaal genieten.  En ga ik er vanuit dat we dit wondertje wel op aarde mogen zien en bewonderen.

Grtz

 
Hallo allemaal!



Ten eerst allemaal gefeliciteerd! Ik heb gisteren mn eerste echo gehad en ben morgen 8 weken en 15 maart uitgerekend. Vind t allemaal erg spannend en durf ook nog niet op en top enthousiast te zijn iemand die dit herkent?

Groetjes!!
 
hallo! gefeliciteerd allemaal! ook ik ben zwanger, heel blij en eind maart uitgerekend. aankomende dinsdag de eerste echo, met 7+2 dagen. dit ivm met missed abortion afgelopen maart. dus heel spannend! groet.
 
Hai aanstaande mama's,

allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!
Zoals jullie ben ik ook in maart uitgerekend, 24 maart om precies te zijn. Ik vind het heel erg spannend en vind het daarom ook super om mijn ervaringen en jullie ervaringen op dit forum te delen en lezen.

1-2 weken geleden heb ik 2 keer last gehad van een korte bloeding, ik was heel erg bang en heb daardoor veel informatie opgezocht. Dat is ook de reden hoe ik op dit forum ben beland. Beide keren heb ik gelijk de verloskundige gebeld, de eerste keer moest ik er even over nadenken maar ben erg blij dat ik het heb gedaan! Ze stellen je zeer gerust, dus als jullie het zal overkomen dan raad ik het jullie zeker aan. Na de tweede bloeding mocht ik de dag daarna gelijk komen voor een spoedecho. Het was heel spannend voor mij maar alles ging super goed en heb het hartje zelfs zien kloppen. Ik kan nu met een gerust hart genieten van de zwangerschap en dat is belangrijk, hoe ervaren jullie het? liefs x

 
Terug
Bovenaan