Zwanger en uitgerekend in maart 2016

Hallo

Gefeliciteerd dames. Ik ben ook uitgerekend in maart. heb volgende week de eerste afspraak met de vk en dan zullen we ook de echo krijgen. Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik zwanger ben, ben alleen wat moe en af en toe misselijk.
 
Gefeliciteerd iedereen! Ik ben ook uitgerekend in maart! Nu precies 6 weken zwanger, heel veel last van van alles (nu al hahahah) Klein beetje vreugde maar vooral ook veel twijfels en onzekerheid Ben ik de enige?!
 
gefeliciteerd iedereen! :) ik ben uitgerekend eind maart, week 6 is net begonnen! Seng, jezelf goed in de gaten houden, denk ook dat als je het niet vertrouwt je meteen alarm moet slaan. alleen jij kent je lichaam goed. ik heb zeer pijnlijke borsten sinds dat mijn ongesteldheid moest beginnen, dus nu een week, voelt als een eeuwigheid. haha :) ik houd ontzettend van knuffelen met mijn man, maar dat wordt nu al danig verstoord ;-) verder ook last van die bandenpijn. alleen bij mij de hele dag door wat steekjes, ik las ergens dat het tegen de avond kan komen, helaas voor mij :) geen misselijkheid nog! hoezee voor mij! :) en uiteraard moe moe moe. maar goed, ik heb een fantastische reden om middagdutjes te doen! veel vreugde, twijfels en onzekerheid! absoluut. en ongeloof ook wel. wij hebben het fantastische geluk gehad bij de eerste halfslachtige poging zwanger te zijn geworden ( wanneer was die ovulatie? oh shit, morgen. wat zeg je? 6 x seks hebben voor het geval dat? nee zeg. te moe voor. 2 keer dan. vooruit! ) daar zijn wij gezegend mee. maar ook veel onzekerheid over banen! denk dat iedereen wel wat heeft in haar persoonlijke situatie. liefs, Mirte
 
Hallo allemaal,



Ik ben Serena en weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben, ben zo blij als n kind maar ook wel angstig.

Heb zelf al 2 mk gehad en zijn nu zwanger door ICSI. Sinds vanmorgen heb ik ook last van lichte steken die komen en gaan. Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
Hoi gebruiker870156, Ja het lijkt inderdaad of is vergelijkbaar met ongesteldheidspijn. Het is nu ook weer weg en dan is het er opeens weer. Geeft toch wat extra spanning

Icsi staat voor Intra Crytoplasmatische Sperma Injectie. Wij zijn dus zwanger geraakt tijdens een vruchtbaarheidstraject.
 
Joehoe dames

Als nu alles wel goed gaat (in januari een curretage gehad na een missed abortion) ben ook ik in maart uitgerekend! Volgende week m'n eerste echo (dan 9 weken op kalender) dus ik tel de dagen af! Heel erg spannend! Helaas kun je niks anders dan alle regels volgen en afwachten. De hormonen zijn duidelijk aanwezig in m'n lijf, al 7 weken zere borsten, nu al een paar weken heel erg moe, zo af en toe misselijk, puisjes en heb de hele dag zin om te poetsen! Zo af en toe pijn in m'n buik (menstruatie schrift pijn) en bruine afscheiding. Volgens de VK allemaal heel normaal. (via de telefoon, want volgende week pas het eerste gesprek)

Iedereen heel veel succes in de eerste spannende weken!
 
Terug
Bovenaan