Zwanger en Wintersport

Hoi,
als je een ervaren skieer bent en al vaker geskied hebt zou het in principe geen kwaad kunnen. Ik zou alleen de zwarte piste vermijden... De kleine ligt goed beschermd.
Als je goed let op de signalen van je lichaam, je kunt sneller vermoeid raken dan zou ik rustig gaan skieen. Ik heb ook tot een week of 16 gewoon paard gereden.

Hoi. Ik zou lekker gaan,zoals de andere al hebben gezegt ligt de kleine nog achter het schaambeen en heerlijk in het vruchtwater. Vorig jaar zijn wij ook geweest en mijn vriendin toen 13 weken zwanger en nog nooit geskiet ging ook mee,haar verloskundige vond het geen probleem. Ze was wel wat eerder moe maar het ging goed.
Hou je zelf goed in de gaten,als je moe bent ga je heerlijk in een stoeltje in de zon liggen! Veel plezier!!
Groetjes Mikkie.

Hoi!

Wij gaan ook op wintersportvakantie en ik ben dan 25 weken zwanger. Ik was/ben niet van plan te gaan skieen, maar bij de controle bij de vk zei ze dat het best kon. Ook dus met 25 weken! Je moet alleen drukte vermijden en een beetje ervaren zijn. Ik denk dat als je je er goed bij voelt, je het gewoon kunt doen en niet, dan doe je het niet. Ik ga zelf niet skieen, had me er al op ingesteld dat dat gewoon niet zou gaan. Ik ga met mijn dochter van 16 maanden iglo's en sneeuwpoppen bouwen, sleetje rijden, sneeuwballengevecht houden  en zwemmen, haha! Wordt vast ook gezellig! En trouwens, ik pas niet eens fatsoenlijk in een skibroek met een dikke buik??? Zijn er soms ook positieskibroeken ? Veel plezier allemaal!

Groetjes, Mimi

Je kunt ook aangereden worden op straat, daar kan het net zo druk zijn als op de piste. Misschien nog wel drukker. IN het verkeer moet je uitkijken, maar ook daar kan iemand anders roekeloos zijn. Op de piste is het het zelfde, dus zou ik niet weten wat het verschil is. En ga  ik dus skien, tenzij ik me niet happy voel op de ski's, want soms voel je dat toch zo. En ik kan ook zeker begrijpen dat er mensen zijn die niet gaan skien! absoluut!
En, echt, van een val (zeker als je nog pril zwanger bent) krijg je echt geen miskraam! Of een vroeggeboorte.
Wintersport kan ook zonder skien, en de hoogte, ja, daar pas ik wel wat mee op, hoewel ik denk dat het niet meteen mis zal gaan als je toch iets hoger gaat... ook daar worden gezonde kinderen geboren!
Trouwens, ik ga ik december echt niet lekker in het zonnetje liggen hoor, ha ha, veels te koud! De zon heeft dan nog geen kracht!
Succes allem

Wij gaan in de voorjaarsvakantie met de hele familie op wintersport. Ik ga wel gewoon mee voor de gezelligheid. Lekker rust nemen uitslapen (wat je normaal niet doet op wintersport) wandelen naar de piste en daar eten koffie drinken enzo.   Ga volgend jaar gewoon weer snowboarden, zal het dit jaar wel missen maar ja je weet waar je het voor doet!

Ik hoor van de meeste wintersporters dat ze inderdaad er vol voor gaan: skien en apresski! Nee, dat vind ik geen vakantie!
Ten eerste gaan wij altijd met de caravan op wintersport, heerlijk knus en warm! (nee dat is niet koud...)en ten tweede skien wij meestal halve dagen, soms een hele dag. Zo kunnen wij een beetje uitslapen, rustig ontbijten enzo. Ook slaan we wel eens een dag over met skien...heerlijk zo.
Maar goed, iedereen doet het weer op een andere manier.

Terug
Bovenaan