Zwanger geworden na corona

<p>Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar de ervaringen van vrouwen die na een doorgemaakte corona infectie zwanger zijn geworden.</p><p>Dus niet die corona hebben gehad tijdens de zwangerschap maar daar voor.</p><p>Ik vraag dit omdat het op dit moment opvalt bij mij in de omgeving.</p><p>Dat de vrouwen die corona 1 of meerdere keren  mee gemaakt hebben nu moeite hebben met zwanger worden of zwanger blijven.</p><p>Terwijl dit eerst niet het geval was.</p><p>Heb al wel een Belgisch onderzoek gelezen waar uit bleek dat mannen z'n 90% minder goede zaadcellen hebben. Na een doorgemaakte corona infectie.en dit 4 tot 8 maanden kan duren voor dit hersteld is.</p><p>Vond ik zelf al redelijk schokkend.</p><p>Hoop natuurlijk dat het toeval is , daarom opzoek naar andere ervaringen.</p><p> </p><p>Ik hoor het graag :)</p>

Heey,
Ik heb in januari 2021 Corona doorgemaakt. Mijn man ook. 2 weken ben ik zelf best wel ziek geweest, ook lang last gehad van restklachten (verlies geur en smaak, hoofdpijn, minder energie).
In maart 2021 heb ik mij laten vaccineren.
En na lange periode van anorexia en >2 jaar geen menstruatie, in september toch zwanger geworden. Dit was niet gepland maar heel welkom!!!
Nu 11 weken zwanger.

Hoi!
Mijn partner en ik zitten al een jaar in een fertiliteitstraject. Waarin het 2 keer leek geslaagd maar helaas beide keren een miskraam (voor Corona besmetting). In maart dit jaar kreeg mijn partner corona. Hij dacht dat hij geen koorts had en dit hebben we dus ook niet gemeten (met koorts gaat de zaadkwaliteit tijdelijk naar beneden. Dit trekt vaak na 3 maanden weer bij). Nu zijn het ook zeker moment opnames, mannen zijn geen robots. Maar het was te merken dat in de periode erna de cijfers wel iets naar beneden was gelopen. (Ging later wel weer wat omhoog). In juli dit jaar heb ik zelf Corona gekregen. Ondertussen helaas niet geslaagde behandelingen gehad maar de behandeling van september toch geslaagd!! Nu 12 weken zwanger.

Hoooi, zowel mijn man als ik hebben in maart 2021 corona gehad, beide redelijk milde klachten en geen koorts. In juli de vaccinatie gehaald en sinds augustus ben ik zwanger (inmiddels bijna 17 weken).

Ik was zwanger, kreeg tijdens de zwangerschap Corona en toen een miskraam bij 11 weken. Twee maanden later weer zwanger geworden en nu bijna 25 weken zwanger.

April 2021 Corona gehad en helaas long covid er aan over gehouden. Nu 16 weken zwanger. 
Ik heb een nasty reuk- en smaakstoornis die wordt verergerd door de hormonen. Maar ukkie doet het super, daar gaat het om. 

Ook twee vaccinaties gehad. Better safe than sorry. 

In april hebben mijn man en ik beide Corona gehad en in mei zwanger geraakt inmiddels 32 weken zwanger en geen gekke dingen tijdens de zwangerschap. In september 1 vaccinatie gehaald.

Terug
Bovenaan