Zwanger geworden na corona

Al veel verhalen en die van mij lijkt erop.
Nog nooit zo snel zwanger geworden en gebleven als na mijn besmetting en prik. In 2017 wel 2x een miskraam.
Enigzins een tegengeluid. Ik hoor van veel vrouwen wel dat hun cyclus van slag is door de prik. Dat wil ik best geloven omdat mijn regelmaat helemaal weg was na de besmetting. We waren daarvoor al bezig zwanger te raken en ik zat altijd op 25 dagen. Tijdens mijn besmetting was ik ineens 10 dagen overtijd. Nog nooit overtijd geweest zonder zwanger te zijn. (zelfs niet na mijn met medicijnen opgewekte miskraam). 10 dagen overtijd en iets van 14 testen later toch niet zwanger en mijn cyclus duurde daarna tussen 22 en 28 dagen. Dit duurde tot we zwanger raakten met ovulatietesten.
Alles wat vaccinaties met je lichaam doen, doet corona 10 keer zo hard.

Hoi hoi! Mijn vriend en ik hebben eind mei dit jaar corona gehad. Allebei behoorlijk ziek van geweest. In juli heb ik mijn eerste prik gehaald en in augustus ook maar meteen de tweede gedaan. Ben begin juli gestopt met de pil en inmiddels 13 weken zwanger!

Hoi, mijn man en ik hebben beide in mei dit jaar corona gehad, beide gevaccineerd in juni 21 en in augustus spontaan zwanger!!! Onze jongste is 8, dus was een hele verrassing maar zeer welkom! Morgen 19 weken zwanger ?

Ik heb in mei corona gehad, in november zwanger geworden. Na corona de vaccinatie gehad en sinds dien een cyclus van 94 dagen. Eigenlijk had ik pas op 26 januari weer mn eisprong moeten hebben maar toch zwanger. Niet gepland maar zeker gewenst!
In mijn geval dus geen moeite met zwanger worden volgensmij haha, had niet verwacht dat het kon met zo een lange cyclus ?

Ik had corona in November en de week erna ovuleerde ik en daar ben ik nu ook inmiddels 10 weken zwanger van. We probeerden inmiddels een paar maanden na mijn miskraam in Juli. En na mijn besmetting ging het juist ineens goed! Mijn beste vriendin heeft van de zomer corona gehad, haar partner ook en is nu 12 weken zwanger na één keer proberen. Allebei ook 2 prikken gehad.

9 december eerste dag van mijn menstruatie gehad en 20 december positieve test Corona test.. 13 januari toch een positieve zwangerschapstest. Nu bijna 9 weken zwanger. Woensdag eerste echo. 

Terug
Bovenaan