ZWANGER !!!!!!!!! (in ronde 10)

ha meis,

ik herken je naam nog wel...
ik denk dat het een goede dag is om te testen. ik heb net namelijk ook licht positief getest, en ik las het nog van iemand.

leuk!!!

en heel erg spannend, ga over 2 dagen nogmaals testen voor een vette duidelijke streep!

kus en geniet ervan.

Ik ken je niet, kom hier pas sinds een paar dagen maar een streep is een streep! Gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!!
Liset

echt een vruchtbare maand

super zeg van harte gefeliciteerd.

groetjes belinda

Gefeliciteerd!
Geniet er lekker van!
Ik wens je een geweldige zwangerschap!!

Jacqy

Hallo Jazz, meid super hoor! Echt geweldig, hey dan hebben mijn glitters jou vast een beetje geholpenhaha! Gefeliciteerd en geniet er lekker van en dan ben jij ook een juni 2008-mamma toch?

Heel veel liefs Yvonne

Hoi meiden,

Vandaag toch nog maar even een digitale test gedaan en het stond er echt; zwanger!!! Moet het nu toch echt maar gaan geloven....

Yvonne; denk dat jouw glitters inderdaad geholpen hebben haha, bedankt!!! Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik mijn uitgerekende datum moet berekenen. Ik denk rond 25 juni dus inderdaad nog een juni mama.

Twinkel, Mier, Sara enz; ik volg jullie ook alweer een tijdje bij de Wiebelmeiden e.d., daarom wilde ik zeker ook jullie laten weten dat het echt nog mogelijk is. Ik had zelf ook zoiets wat doen we toch fout?? maar je ziet het; het kan!!   Hoop dat het voor jullie dan ook raak is in de volgende ronde. Hier nog wat glitters;

Ik ga er proberen om ervan te genieten en maar hopen dat alles goed blijft gaan...

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan