quote: Jazz31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 12:00:31&apos

);
Hoi meiden,
Vandaag toch nog maar even een digitale test gedaan en het stond er echt; zwanger!!! Moet het nu toch echt maar gaan geloven....
Yvonne; denk dat jouw glitters inderdaad geholpen hebben haha, bedankt!!! Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik mijn uitgerekende datum moet berekenen. Ik denk rond 25 juni dus inderdaad nog een juni mama.
Twinkel, Mier, Sara enz; ik volg jullie ook alweer een tijdje bij de Wiebelmeiden e.d., daarom wilde ik zeker ook jullie laten weten dat het echt nog mogelijk is. Ik had zelf ook zoiets wat doen we toch fout?? maar je ziet het; het kan!! Hoop dat het voor jullie dan ook raak is in de volgende ronde. Hier nog wat glitters;
Ik ga er proberen om ervan te genieten en maar hopen dat alles goed blijft gaan...
Liefs,
Jazz
Hallo Jazz op 9maanden.com kun je je laatste ongesteldheidsdatum invullen en dan berekent hoe ver je nu bent en wanneer je bent uitgerekend, ook staat er dan bij wat volgens de chinese kalender het geslacht wordt (klopt geloof ik in 90% van de gevallen).
Groetjes Hanneke