Zwanger in Zeewolde...

Hoi Jorike,

Hier wel een zwangere uit Zeewolde. Ik ben op het moment 6 weken zwanger, nog heel pril maar ja er moet altijd een begin zijn.

Het is inderdaad niet niets 4 maanden Afganistan. Maar goed gelukkig kan hij de laatste maanden wel gewoon meemaken.

groetjes,

Hi,
Goed idee dat hyven! Ik heb je alvast toegevoegd Mariel!
Voor de andere dames die het ook leuk vinden...
yo-tje.hyves.nl
Dat zet je dan in je adresbalk en dan enter, kom je op mijn hyve en dan toevoegen!
Ik hoop jullie snel te zien! Leuk hoor, contact in de buurt!
Groetjes Jorike

jaa.. gezellig.. zag het :)
hyven.. net iets makkelijker om contact te houden dan hierzo..
tenminste.. ik ben hier niet elke dag :)
heel af en toe kom ik hier even neuzen...

Hee dames,
hier maar weer even een berichtje van mij!
Ik ga bij deze mijn msn adres hier maar neerzetten, want daar ben ik toch het beste te bereiken...
Ik hoop dat jullie meedoen, kunnen we wat makkelijker kletsen!
Nu inmiddels 10w+5 en het gaat nog prima. 17 Maart weer naar de vk en dan naar het hartje luisteren! Ik heb r nu al zin in!
Tot snel weer,
Jorike

jaa.. msnnen is leuk :) whahaha :)

mocht je een keer buitenom je controles naar het hartje willen luisteren.. laat het maar weten.. ik heb zo'n angelsound dopler thuis :)

Wat lief!!
Ik heb er al over na zitten denken om zo'n ding ergens te huren. Als je alleen bent wil je net even wat vaker die bevestiging van een kloppend hartje, denk ik.
Ik denk dat we maar eens wat af moeten spreken een keertje :)
Hoe gaat het verder met je? En met de rest van de dames?
Liefs Jorike

Hier gaat alles prima, morgen zit ik op de 12 weken.

Wij hebben een doppler gehuurd bij bellytalk.nl en bevalt heel erg goed. We luisteren 's morgens en 's avonds even..

Hier gaat het goed... morgen controle bij de gyneacoloog.. ben dan 24 weken zwanger.
gister was de kleine goed aan het bewegen.. ik zag af en toe mn buik op en neer gaan...

Ik hoor vanzelf wanneer je een keer t hartje wil luisteren..
Tip: let op bij de verloskundige als je heen gaat op 17 maart, waar precies zij het hartje heeft gevonden..

Ik heb het hartje bij mij met 12 weken zelf kunnen vinden..

we spreken wel een keer af.. ff gezellig bakkie doen en zo.. en gezellig babykeuvelen :)

Terug
Bovenaan