Zwanger in Zeewolde...

Hallo dames!

Erg spraakzaam zijn we niet heh!
Ik doe maar weer een poging om het gesprek op gang te krijgen!
Vanmorgen zijn we voor de 2e keer bij de verloskundige geweest. Voorlopig de laatste keer dat mijn man mee kon... We zouden het hartje te horen krijgen en even wegen ed. Nou, alles was goed hoor! Ik ben nog geen grammetje aangekomen, mijn waardes waren ok en het hartje klopte regelmatig en krachtig! Wij zijn weer helemaal gelukkig.
Daarnaast heb ik besloten toch ook zelf maar een angelsounds aan te schaffen. Als het goed is krijgen we hem morgen binnen zodat we samen nog eventje kunnen genieten! Ik heb even getwijfeld omdat ik misschien het hartje niet in 1 keer zou kunnen vinden, maar na vanmorgen bij de verloskundige ben ik vol goede moed! Zij had hem in 1 keer en ach...ik ben ook te nuchter om direct in paniek te raken, dus ik ga ervoor!
Verder is de misselijkheid zo goed als weg alleen die vermoeidheid . Soms ben ik alleen maar moe en slaap ik eventjes om daarna weer door te gaan, maar vandaag is het 10 keer nix! Ik heb helemaal geen fut, bah!
Hoe gaat het bij jullie? Ik hoop dat alles gezond en wel verloopt. Houden jullie me een beetje op de hoogte?

Groetjes Jorike

Ja echt spraakzaam zijn we nog niet he. Nou hier nog even een update. Afgelopen maandag een echo gehad en alles was in orde. Ik ben precies zover als dat we dachten dus nu 10 weken.
Ik vond hyves ook wel een goed idee maar wil daar nog heel even mee wachten. Er zijn namelijk vrienden/familie op mijn hyves die het nog niet weten. Ik wil het hun graag eerst vertellen   in plaats van dat ze het op mijn hyves lezen in 1 van de krabbels. Zodra dit allemaal gebeurd is zal ik jullie zeker toevoegen.

groetjes,
Delien

Hee meid!

leuk weer wat van je te horen en ik begrijp het helemaal hoor dat je het nog niet met hyves aandurft! (mijn msn staat hier ook heh !)
Maandag de echo dus, gaaf om te zien heh! Ik was maandag weer bij de vk. Bij welke zit jij in Zeewolde...er zijn er meer heh.
Ze adviseerde mij al achter kraamzorg aan te gaan, dus ik heb me maar vast aangemeld bij Icare. Online gegevens doorgeven, dan w88 op een brief om je in te schrijven, die terug sturen en dan klaar!
Wat zijn jullie van plan op dat vlak?
Ik heb  ook weer een nieuwe afspraak gemaakt bij de vk (13 april) en ook al voor de 20 weken echo!!! 13 April is DE DAG! Ik kan niet w88! Mijn zusje gaat  bij beide afspraken mee, zoals jullie al weten is mijn mannetje inmiddels in Afganistan.  
Gelukkig heb ik hem al gesproken en gaat alles heel goed met hem! Dat is voor mij al voldoende en dan kan ik weer even door ;)  

Groetjes Jorike

Goh, zie dat ik mijn msn adres helemaal niet neergezet heb! Dat zal de zwangerschapsdementie wel zijn ;)
Daar komt ie dan:
jorike_20@hotmail.com

Tot msn's!

Ik was al aan het zoeken naar je adres maar ik kon het niet vinden. Ik dacht dat ik al aan het dementeren was.
Ja de echo was helemaal super. Ik had niet gedacht dat je al een compleet kindje kon zien na 9,5 week. Verder moag ik 9 april weer naar de verloskundige. Ik zit bij de praktijk Verloskundigen  van Zeewolde in het centrum.
Verder wilde ik gisteren alvast gaan bloedprikken. Ze hadden tegen mij gezegd dat ik dat na de echo moest laten doen. Mocht het niet eens, dus kon ik onverrichter zaken weer naar huis.   Je moet echt 12 weken zijn. Nou ja dan maar vrij nemen ervoor.

Fijn dat je mannetje het goed heeft in Afganistan. Het zal wel erg moeilijk zijn nu.

groetjes,
Delien

Hey hoi ladies..
was even   niet meer zo aktief online :)
laatste tijd beetje last van mn rug en zo..

ben vanmorgen weer naar de gyneacoloog geweest voor controle.. alles was in orde.
Ik ben nu 27 weken zwanger..
bloeddruk was netjes, mn suiker is getest.. was ook prima in orde.. en de kleine groeit mooi..
ligt met t koppie naar beneden.. dus met een beetje geluk, blijft het zo :)

hoe gaat het verder daarzo ?
Ik snap dat je nog niet op hyves wil zetten dat je zwanger bent.. heb ik ook pas gedaan na de zekere periode..

Heb wel een zwangerhyve opgericht voor dames die in juni zijn uitgerekend.. hebben nu 122 leden :) erg gezellig..
(misschien een tip voor straks.. zoek de hyve op van de maand waarin je bent uitgerekend)

oh jorike.. k heb je een mailtje gestuurd.. zal je ook even op msn toevoegen :)

Hallo meiden!
Ik heb aan het begin van dit forum ook een bericht gepost maar daarna eigenlijk niet meer gereageerd omdat ik ook nog met een ander forum bezig was. Maar aangezien het daar een beetje dood aan het bloeden is wil ik me heeeeeeeeeeel graag bij jullie aansluiten! (als het mag natuurlijk)
Ik ben 25 jaar en kom dus uit Harderwijk. Ben morgen precies 19 weken zwanger, heb met 18 weken een medische echo gehad en alles was gelukkig goed! 17 april mag ik eer naar de vk! Nou, nu weten jullie iig een beetje wie ik ben!
Jorike hoe gaat het met je? Hou je het een beetje vol zonder je mannetje??
Groetjes dolfijn!

Hee dolfijntje en andere dames!
Allereerst leuk dat je er weer bent! En verder...
De eerste week alleen thuis zit erop. En wat en week! Ik zit dus al vanaf vrijdag ziek thuis. Geen vrolijk pasen voor mij, geen eieren zoeken en geen familiebezoekjes. Dikke griep, compleet met koorts en hoesten, gisteren maar naar de huisarts gegaan en een penicillinekuur gekregen voor een week. Wel even gechecked of het wel samen kon met de zwangerschap natuurlijk, maar dat was geen probleem. Ook mocht ik van mijn verloskundige nog even langs komen om naar het hartje   van de kleine te luisteren en zo wat zekerheid te krijgen dat alles gewoon goed ging daarbinnen. Ik ben zo blij met  die dames!  
Wat zwangerschap gaat dus gewoon alles heel goed, 14 weken nu! Vannacht voor het eerst weer heerlijk geslapen, dus ik heb goede moed op beterschap.
En nu even goed nieuws...mijn bod op de babykamer waar ik helemaal dol op ben is goedgekeurd!!!  Ik kan hem in april ophalen!! Ik ben blij, blij, blij! Beetje vroeg, maar deze kans kon ik niet laten lopen.
Mijn kerel kan gelukkig wel regelmatig iets van zich laten horen. Het gaat hem goed daar, hij is net een kleine jongen in een snoepwinkel. Dat doet me goed om te horen, hij is gek op zijn werk en wie ben ik om daar iets bij in de weg te leggen?! Zolang het hem maar goed gaat daar en hij weer goed terug komt, ben ik blij! Hij vertelde dat hij wel vreselijk aan het niesen was, ik heb hem gewaarschuwd dat   het bij mij daar ook mee begon, hahaha! Ik ben benieuwd. Het is daar wel een stukje warmer dan hier, 30 graden overdag! Ik  heb zin in de zomer!
Nou ladies, jullie zijn weer een beetje up to date mbt. mij. Hoe staat het er bij jullie voor, leuke  paasdagen gehad enzo?
Groetjes Jorike    

Terug
Bovenaan