zwanger in zuid limburg

Hallo allemaal

Ik ben 36 jaar en 12 weken zwanger van de 1e  Ik  woon in een leuk dorpje in zuid limburg. Ik kom uit de buurt van den haag en ben 2 jaar geleden verhuisd. Het bevalt me hier prima. Ik ben benieuwd of er meiden uit het zuiden aanwezig zijn op het forum.
Groetjes Petra

Hoi , nog niet zwanger, maar lees wel veel mee, en hopelijk kan ik me weer snel toevoegen hier. We hebben inmiddels 3 kids, van net 9, net 7 en 2 jaar. Wij komen uit Landgraaf. Veel succes, en leuk dat er ook nog mensen uit het zuiden mee forummen, hihi. groetjes Wendy

Hallo, ik ben ilona, 29 jaar en kom ook uit Brunssum. Ik ben bijna 20 weken zwanger van ons eerste kindje.

hoi meiden

hier nog iemand uit zuid-limburg om precies te zijn uit sittard ik ben nu 33 weken zwanger.
vindt het leuk om te zien dat er toch meer meiden uit zuid-limburg komen.

groetjes moontje

Hoi Meiden
Leuk zeg dit. Ik woon in Bocholtz. Dus dat is allemaal best dicht bij. Hoe verloopt jullie zwangerschap? Bij mij wel wat kwaaltjes als moeheid en misselijkheid en hier en daar een emtionele bui. Helaas afgelopen week flink door mn rug gegaan, dat is wel minder maar verder gaat alles wel goed. Heb net de 12 weken echo achter de rug en alles zag er goed uit. Wat is dat bijzonder zeg.
Enne wendy, ik hoop met je mee hoor!
Gr Petra

Hallo,

Jeanine, 27 jaar, 22 weken en 3 dagen zwanger  en uit heerlen.
Leuk om meiden uit de buurt te leren kennen.
welke verloskundige zitten jullie ??? In zit zelf bij parkstad verloskundige in brunssum.
De zwangerschap verloopt wel goed. Nog wat moe en de kleine gebruikt me als trappelzak, maar verder mag ik niet klagen. Zijn deze week begonnen met verbouwen.Nog 3 weken en dan hoop ik alles zo ver klaar te hebben en kan ik beginnen met de babykamer in te richten. De grote meubels hebben we maar voor de rest mag ik nog lekker gaan shoppen.

Nou iedereen veel succes en   misschien komen we elkaar nog tegen (bij gym, verloskundige of in het ziekenhuis).

Groetjes Jeanine

Hoi Mamma's uit Limburg
Hoi Jeanine..

Wat leuk om hier mamma's uit de buurt te treffen...

Ik ben zelf   31 weken zwanger van de tweede..dus ik ben er bijna..
Ik woon in Heerlen..

groetjes Iris

Terug
Bovenaan