zwanger in zuid limburg

Hoi meiden

Allemaal van harte!
Ik ben moeder van 4 kids.Het beebje in buik (bib) is pas 7,5 weken.
Kom zelf ook uit een klein dorp dicht bij brunssum.
Naar welke vk-praktijk gaan jullie?
Moet nog een eerste afspraak maken, maar wacht hier nog even mee.
Het is bij mij nl.al 2 keer eerder misgegaan.

Greetz san

beste limbo mama's,
wie heeft er zin om aanstaande vrijdag mee te gaan zwangerschapszwemmen in Sittard> zwembad de nieuwe hateboer (zout water!!) tijd 20.00-20.45, kosten 5,75???
groetjes Ilona

p.s. wie van jullie gaan er ook naar de kraammarkt in Heerlen 19 april en wie beginnen aanstaande dinsdag met zwangerschapsgym in Heerlen??

Hey limbo mama`s hahah,
Hier nog een zwangere uit limburg, maastricht om precies te zijn.
Kom eigenlijk uit alphen aan den rijn maar woon nu 3 jaar hier in het zuiden.
Vorig jaar vanuit heerlen naar maastricht verhuist.
Ben 27 jaar en heb een zoontje van anderhalf jaar oud en ben nu 24.2 weken zwanger van de 2de.
Bij de eerste heb ik ook zwangerschaps gym gehad bij meander. Was heel leuk en we zien de groep van toen nu nog steeds af en toe.

Groetjes Evelien

Alweer Hallo
Was wel van plan om naar de kraammarkt te gaan maar de afgelopen weken is mn energie level ver beneden 0 gedaald. Heb t grootste deel van de dag in bed gelegen helaas. Was het leuk?
Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga bij meander. Kan pas in juli beginnen omdat ik eind september ben uitgerekend. Ga nu op dinsdag zwangerschapszwemmen in Dr Pool in Kerkrade. Ben afgelopen keer voor de eerste keer gegaan. Was wel lekker maar toch wel koud in het zwembad. Hopelijk heb ik snel weer wat meer energie!
Gr Petra

Dag Mama's uit Limburg,

Wat leuk dat iedereen lekker zo dicht bij elkaar woont, Ik ben mama in spe met een kleintje in de buik van 13 weken. Woon zelf in Sittard. Ik kom graag in contact met mama's uit de buurt.

Terug
Bovenaan