zwanger in zuid limburg

Hoi Mamma's uit limburg

ben ik weer..!!
schiet me net iets te binnen
wie gaat er van jullie naar de kraambeurs op
19 april in Heerlerheide..van 10:30 tm 16:30

De kraammarkt Beebies & Zo
vindt plaats in het nieuwe Cultureel Centrum Corneliushuis in Heerlerheide,
Groeët Genhei 14, 6413 GN Heerlen.  

Ik wil wel gaan ga je met me mee Jeanine..??
groetjes je zwanger nicht

Hoi,

Ik kom ook uit Brunssum en ben nu 11 weken zwanger van ons 2de kindje. De eerste van ons is alweer 4 en tegen de tijd dat de tweede komt is hij 5. Gezellig eindelijk eens een forum waar ook Zuid-Limburgers op te vinden zijn.

Groetjes Sandra

Even een vraagje :

Ik heb me ingeschreven voor de zwangerschapsgym bij meander. Dinsdag 14 april is de eerste les. Zijn er toevallig nog meiden die daar ook naar toe gaan ???

Groetjes Jeanine

Hallo limburgse dames!!!!

Hier nog een uit Limburg... Ik woon in Maastricht en gaan binnenkort verhuizen naar Sittard...

Heb toevallig al met mijn zus afgesproken dat we ook naar de kraammarkt in Heerlerheide gaan, gezellig!!

ben nu bijna tien weken en vandaag echo gehad...helemaal super!!

Kusjes

Hallo,

hier nog een (pas)zwangere limburgse. Ik ben ongeveer 5 weken zwanger. Nog heel spannend dus.
Ik ben 34 jaar en zwanger van mupke nr. 3!
Ik woon in Landgraaf.

Hallo dames ik ben niet zwanger maar was met jullie mee aan het lezen. Ik ben nancy, ik ben 25 jaar en heb 2 dochtertjes. Ik woon sinds 2 jaar in kerkrade maar heb daarvoor mijn hele leven  in bocholtz gewoond. We willen ook nog graag een derde kindje maar wachten nog even. Mijn oudste dochtertje is 20 maanden en de jongste 7 maanden. Leuk om mensen uit de buurt tegen te komen op het forum.

Liefs Nancy mv Fenna 26-07-07 en Yara 29-08-08.

Terug
Bovenaan