Zwanger & je goed voelen?

Nu ruim 7 weken zwanger & ik voel me goed?
Ik durf het haast niet uit te spreken want ik zou verwachten dat je alle symptomen van een zwangerschap zou moeten hebben... Zijn er mensen die zich ook goed voelen?! Het zou voor mij een gerusteling zijn.. Heb vorige keer een miskraam gehad en ondanks dat die zwangerschap weer heel anders is als deze maakt het me toch een beetje onzeker?!
 
Voel me ook goed, heb last gehad van vermoeidheid maar is ook helemaal weg. Ben net zover als jou.
Ik gaap veel, maar ben niet moe dus voel me goed.
Niet misselijk geweest, borsten die niet zeer doen.
Gelukkig hebben we afgelopen maandag een echo gehad waarop we het hartje hebben zien kloppen.
Dat stelde gerust :)
In het begin heb ik veel last gehad van innestelingspijn, maar vond het ergens wel prettig, dan wist ik wel dat er wat aan de hand was in mijn buik.. nu voel ik niks.
Laten we er maar van genieten!
 
Ik heb inderdaad wel een beetje de zelfde symtonen.. Was in t begin wel moe, zag heel wit! Gevoelige borsten, nu minder maar zijn toch echt wel gegroeid en ook last van krampjes en steekjes... Bij om te horen dat jouw echo goed is!! Ik mag volgende week woensdag! :) genet van je zwangerschap!
 
er zijn vele die jaloers zullen zijn..
ben nu 13weken en 4dagen en ben nog steeds moe misselijk met meestal braken in de ochtend, veel hoofdpijn en rugpijn en me borsten knallen zo wat uit elkaar..
ik wou dat ik er vanaf was
 
Ik zou ook niet met je willen ruilen, maar als Je al eerder een miskraam hebt gehad is het wel iets wat je onzeker maakt... En dan is misselijk, overgeven en moe zijn een bevestiging van e zwangerschap! Tnx voor de reacties
 
Hoe je je ook voelt tijdens de eerste weken en daarna het blijft spannend. Zodra de misselijkheid over is ben je het vergeten. Na 5 miskramen nu weer net zwanger zou ik er een spreekwoordelijke moord voor doen om de tijd sneller te laten gaan!
 
Terug
Bovenaan