Zwanger & je goed voelen?

@Dromertje
We gaan het zien! Zolang er nog geen regelmaat in de activiteiten zit, probeer ik nog nergens op te rekenen. De vk heeft afgelopen woensdag idd bevestigd dat onze uk al erg diep ligt. Sinds gisteravond heb ik het gevoel dat uk nog meer is gaan zakken, als dat nog kon. :)


Wat duren die laatste weken lang als je op je uk wacht, zeg! ;-)

Hoe is het trouwens met jou?

Fijne dag!
 
Duurd lang dan hè ik was het op het eind zo zat met 39weken controle toen gehad en ze mocht me nog niet helpen dus was het zo zat dat ik boos als een klein kind tegen me buik begon te schreeuwen van nou wil je niet komen dan blijf je zitten want morgen gaan papa en mama nog een biosje pakken en die avond toen ik op om naar bed te gaan en te had ik een onbekende steek en toen begon het te rommelen volgende ochtend 17 over 9 was me zoon geboren..

Met mij gaat het goed alweer 14weekjes had gehoopt dat de kwaaltjes gestopt zou zijn maar niets is minder waar..
Heb door de vermoeidheid erg veel moeite om het huishouden bij te houden als de kleine man in bed ligt smiddags gebeurd het geregeld dat ik in slaap val op de bank.
En moet regelmatig eten anders gaat me maag klagen..
Me borsten is wel wat minder geworden maar voelen nog steeds beurs aan

Verder is bandenpijn er bij gekomen en heb heel veel hoofdpijn dagelijks wel minimaal 1keer
 
Je schiet dus van de ene kwaaltjes zo de andere in. Dat is wat minder. Maar je pakt het allemaal positief op, volgens mij!
14 weken alweer, dat gaat ook al zo snel. Bij mij hebben de vermoeidheid en regelmatig moeten eten tot een week of 17 aangehouden. Daar na was het heel snel weg!

Gisteravond de slijmprop verloren. Zegt nog niets over de bevalling, maar ik heb wel zoiets van, dan gebeurt er tenminste iets, haha!

Houd nog even vol, de kwaaltjes zullen snel verdwijnen! Houd alleen de hoofdpijn in de gaten. Dit icm misselijkheid en sterretjes zien kan vervelend worden.

Succes!

Liefs Daisy
 
de kwaaltjes zijn vervelend en komt ook geregeld me neus uit maar geeft me ook een houvast dat alles goed is..
bij de miskraam was met 8weken opeens de kwaaltjes weg en tja dan draag ik liever de kwaaltjes langer dan dat het misgaat..
volgende week weer naar de verloskundige en kan ik eindelijk het hartje horen 4weken geleden heeft ze het ook geprobeerd maar toen lag het nog te diep en overheerste mijn hartslag alles(was ook vrij vroeg was met 11wkn en 2dagen)

de slijmprop is inderdaad het begin spannend ga duimen voor je dat het niet te lang meer duurt
 
Super dat je volgende week het hartje kan horen! Geniet van het moment, ik zat de eerste keer met tranen in mijn ogen!

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan