Zwanger & je goed voelen?

hoi iedereen nou ik ben ook bijna 6 weken maar ik heb best wel last van bijna de hele dag misselijkheid moeheid gespannen pijnlijke borsten vaak naar de wc en buikkrampjes dus welke zal ik maar eens opnoemen maar lastig vind ik het niet hoor want het is voor een goed doel ! nou allemaal veel plezier van jullie zwangerschap !
 
Heerlijk toch? Ik heb ook nergens last van gehad..Behalve vermoeidheid in t begin. Maar ik snap je wel,soms is even iets voelen een bevestiging dat alles nog goed zit :) Geniet er van!
 
Ik breek even in vanuit de junimama's.
Vandaag ben ik precies 38 weken en ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad. In het begin wel wat vermoeid, maar verder echt niets. Pas nu begint het een beetje, maar at zijn de 'gewone' kwaaltjes van een buik in de weg enzo.

Succes!

Liefs Daisy
 
Bij mijn oudste had ik elke dag klachten al kon ik daar prima mee leven overigens. Zere borsten, 's morgens vaak helemaal niet fit (zonder overgeven), moe en snel wee zijn. Bij de tweede zwangerschap had ik nergens last van. Zeker tot week 7 niet, daarna ben ik maar een paar keer niet lekker geweest en zere borsten heb ik helemaal niet gehad. De echo was prima. Klachten zeggen dus helemaal niks!

Geniet ervan!
 
Hey dromertje!

Wel wat toenemde harde buiken de laatste 2 dagen, maar nog geen weeen ofzo. Ukkie mag van mij wel komen! Sinds gisteren heb ik wel een enorme druk van onder, maar ukkie is ook al erg diep ingedaald. Gevoel: de hele dag met een bowlingbal tussen je benen, hihi....

We gaan het wel zien, van mij mag onze uk komen, maar ergens denk ik dat het nog wel even kan gaan duren.

Liefs Daisy
 
@daisy

dan is de kleine inderdaad ingedaald heb het zelf niet meegemaakt gelukkig die kleine van me die daalde vlak voor de bevalling in..

harde buiken kunnen van ook te veel doen maar je weet niet misschien heeft het toch al wat voorwerk gedaan
 
Terug
Bovenaan