Zwanger.................... JIPPIE!!!!!

Hey Miranda en Rian!

jee, dit was het eerste wat ik las vanochtend. SUPER gefeliciteerd!!!! ik wens jullie een hele voorspoedige zwangerschap toe.
lekker dat het nu duidelijk is, hoef je inderdaad niet meer na te denken over drinken :)

geniet ervan!!!

groetjes, peterselie

datGeen probleem alleen ik kan je nu alleen mijn werk email geven en dat lijkt me niet handig. Mijn privé mail ligt er uit omdat wij naar een andere provider zijn overgestapt. Nu wordt het ene eerst afgesloten alvorens we de nieuwe hebben lekker makkelijk. Ze hebben gezegd eea maandag te hebben verholpen. Dus even wachten, moet ook nog iets aanmaken maar dat is zo gebeurd. Maar ik snap het als je geen antwoord wil geven en wil wachten tot ik een ander mail adres heb. ik ga vast even speuren.

Pff ja internetproviders zijn erg vervelend!!
Gokje Orange??? Of een andere?
Ik heb daar namelijk heeeeel veel gezeik mee gehad!
Kijk maar ik hoor het wel!
Lijkt me leuk om verder te kletsen!

Hoi MIranda en Rian,

Gefeliciteerd meiden!!! echt super geniet ervan, ik twijfel ook over het merk test voor 21ste, ik heb ook nog steeds het gevoel en ik wil geen geklier met streepjes, ik had de laatste keer ook kruitvat en daarvan heb ik nog 1tje liggen, maar ik denk ergens dat je beter de diditale kan hebben.
Ook heb het idee dat mijn buik een beetje gezwollen is( heb ik nogmaal pas als ik ongi ben) maar moet nu nog 5 dagen voor mijn nod.
Geniet!!!

LIefs

Hey.

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP !!!!!!
Geniet van dat kleine wondertje in je buik.
Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby.

Groeten van Miena.

hoi gefeliciteerd geniet er van 9 maanden zijn zo om.

groetjes iris

Rian Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik wist het!!!!!!!!!!!!
Ga je ook lekker met de andere meiden mee!!!!!! Ben heeeel erg blij voor je!!!!!!!!!!
Laat je soms nog wat weten? Heel veel succes en tot snel!!!
En Miranda!!!
Super joh ben voor jou ook heeeeel erg blij!!! Geniet ervan en stralen maar!!!!!!!
xie maantje

heeey miranda
toch zwanger he! gefeliciteerd!
leuk voor je
ik heb nog niet getest ga morgenochtend testen als ik het nog even vol hou hahaha
maar iedergeval ben nog steeds niet ongi geworden
hopelijk gaan we samen naar het zwangerzijn forum

Terug
Bovenaan