Zwanger, Ma vriend wilt t absoluut niet

Foei foei.. “ afspraak” maken het weg te laten halen als je per ongeluk zwanger raakt. Het is niet zomaar even iets he! Er zijn duizenden vrouwen die een moord zouden plegen om uberhaupt zwanger te raken.. Of er zijn stellen die een of meerdere kindjes zijn kwijt geraakt! En jij maakt een afspraak om het maar weg te laten halen?! Sorry maar hier wordt ik kots misselijk van. 
En ik heb hier ook geen advies in.. verdiend een kindje ouders die hem/haar toch zouden laten weghalen als het even niet uitkwam?  En terwijl dit een heel logisch resultaat is uit een domme actie? Ik weet het niet. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte met wat jullie ook gaan doen en ik hoop dat jullie er samen kunnen uitkomen. Succes

Hoi dames    dankjewel al voor de vele reacties 

We hadden indd wel voorbehoedsmiddelen gebruikt, maar blijkbaar is er iets fout gegaan.       Hij is er heel stellig in dat hij het nu nog niet wilt en er niet bij kan gebruiken. Had het ook met mijn moeder over gehad en die is blij voor mij    omdat ik al heel.lang een kinderwens heb. Maar liever doe ik het natuurlijk wel samen 
Het was voor mij niet echt een afspraak van dan laten we het weg halen, mijn eerste reactie was ook dan hou ik het. (Als het zou gebeuren)  Maar hij was daar niet blij.   En ben een soort van omgepraat om dan toch te zeggen nja is indd niet de beste tijd nu 
Maar Ja nu het eenmaal echt is brengt het mij wel in de war,     hij vind dat het nu echt niet kan.   Maar ik denk dat ik het niet kan om weg te laten halen.     Het is wel een klein wonder wat groeit 

Wat super onverantwoordelijk en naïef om zo snel zwanger te raken van iemand die je eigenlijk niet kent. Dit geldt precies hetzelfde voor jouw vriend!
Wat wil jij? Denk je dat je het kindje kunt geven wat het nodig heeft?
Het weg laten halen omdat je jouw vriend anders kwijt raakt vind ik een hele rare gedachten. Ik weet niet hoe oud je bent maar je zal, als je het mij vraagt, wat volwassener met deze situatie om moeten gaan. 

Ik snap het niet.. je hebt al heel lang een kinderwens en begrijp uit je eerste bericht dat je moeilijk zwanger kunt raken. Hoe kun je er dan mee instemmen als een kerel zegt IK ben er niet klaar voor en IKwil het niet, om dan maar te zeggen ja klopt we laten het weg halen? Je wilt dit zo graag en ja met een man die er wel als vader figuur wilt zijn en ook als vader mede verantwoordelijk is, is het allemaal makkelijker. Maar om dan nu maar te beslissen ik laat het weg halen want dan ben ik hem kwijt.. Nee, daar zou ik niet intrappen. Kies voor jezelf en je kindje als dit al heel lang een wens is voor je. Het zou je juist sieren en een sterke persoonlijkheid geven om er voor te gaan met Of zonder hem. Een kindje krijgen is onvoorwaardelijke liefde en voor altijd! Je weet niet of die kerel (die je nu 1.5 maand kent) wel "voor altijd" bij je blijft op het moment dat je kiest voor abortus. Zou er dus heel goed over denken meid. Het is niet niks dus wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd met je keuze.

[quote quote=10174178]Hoi dames dankjewel al voor de vele reacties We hadden indd wel voorbehoedsmiddelen gebruikt, maar blijkbaar is er iets fout gegaan. Hij is er heel stellig in dat hij het nu nog niet wilt en er niet bij kan gebruiken. Had het ook met mijn moeder over gehad en die is blij voor mij omdat ik al heel.lang een kinderwens heb. Maar liever doe ik het natuurlijk wel samen Het was voor mij niet echt een afspraak van dan laten we het weg halen, mijn eerste reactie was ook dan hou ik het. (Als het zou gebeuren) Maar hij was daar niet blij. En ben een soort van omgepraat om dan toch te zeggen nja is indd niet de beste tijd nu Maar Ja nu het eenmaal echt is brengt het mij wel in de war, hij vind dat het nu echt niet kan. Maar ik denk dat ik het niet kan om weg te laten halen. Het is wel een klein wonder wat groeit[/quote]
Dan zou ik zeker op je gevoel vertrouwen en het kindje houden. Zo te lezen staat je moeder achter je. Meer heb je niet nodig

Ik krijg net als veel dames een beetje de kriebels van zo'n bericht want hoe kun je nou niet veilig vrijen.??? ten eerste ken je die jongen nog maar net,  ten tweede dat je niet makkelijk zwanger zou raken... en beetje naïef allemaal!  Ook ik kan er boos om worden. Maar je bent er nu niet bij geholpen en krijgt dat nog vaak te horen... voor nu is het belangrijk alles voor jezelf op een rij te zetten en jammer dan dat je vriend het er niet mee eens is. Hij stak zijn pik er in zonder bescherming. Hij is net zo dom. Jullie moeten  beiden eruit komen. Jullie en niet alleen jij wordt ouder.  Je moet weten of je alleen voor je kind kan gaan zorgen als hij niet mee werkt want jij draagt het nu eenmaal en voor hem is het gevoel anders, meer afstand.  Jij moet de keuze maken of je de zwangerschap door zet. En ook al lijkt hij nu zo leuk. Zo leuk vind ik hem niet als hij zijn verantwoordelijkheid niet gaat nemen. Wil je met zo'n jongen verder?  Geef hem natuurlijk  ook even de tijd om aan het idee te wennen. Misschien roept hij nu wel van alles omdat hij bang is. En wat betreft zijn zzp baan. Voor een baas werken is ik niks mis mee of het gaan combineren ofzo. Hij had dit ook kunnen voorkomen.... daar zitten wel mogelijkheden in.  En onderschat de mensen om je heen niet. Omarm deze mensen en laat hulp toe. Je zal het hard nodig hebben!  Succes...

Ik zie net dat ik een stuk verhaal heb gemist door dat ik nog op pagina 1 bleef hangen.  Ik lees nu dat je wel een voorbehoedsmiddel hebt gebruikt. Vandaar mijn reactie in mijn vorige bericht

Hoii hoi dames  
Geen probleem dat er misverstanden waren over de voorbehoedsmiddelen. 
En ja als ik naar mij gevoel luister zegt heeel me lichaam van hou het, en ik las net een reactie van iemand die vertelde de relatie is ook niet zeker.   Dat is het ook zeker niet 
Zelf heb ik het redelijk allemaal voor elkaar een eigen huisje, auto  een baan. Dat zit dus iedergeval niet dwars.   Alleen ja had t graag samen gedaan

Terug
Bovenaan