Foei foei.. “ afspraak” maken het weg te laten halen als je per ongeluk zwanger raakt. Het is niet zomaar even iets he! Er zijn duizenden vrouwen die een moord zouden plegen om uberhaupt zwanger te raken.. Of er zijn stellen die een of meerdere kindjes zijn kwijt geraakt! En jij maakt een afspraak om het maar weg te laten halen?! Sorry maar hier wordt ik kots misselijk van.
En ik heb hier ook geen advies in.. verdiend een kindje ouders die hem/haar toch zouden laten weghalen als het even niet uitkwam? En terwijl dit een heel logisch resultaat is uit een domme actie? Ik weet het niet. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte met wat jullie ook gaan doen en ik hoop dat jullie er samen kunnen uitkomen. Succes
En ik heb hier ook geen advies in.. verdiend een kindje ouders die hem/haar toch zouden laten weghalen als het even niet uitkwam? En terwijl dit een heel logisch resultaat is uit een domme actie? Ik weet het niet. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte met wat jullie ook gaan doen en ik hoop dat jullie er samen kunnen uitkomen. Succes