zwanger met een medische achtergrond.... wie schrijft er mee?

Hoi Joss en mama1989,

Was even druk hier de afgelopen weken vandaar mijn late reactie. Hoe gaat het met jullie?

@Joss: Jij ook bedankt voor je compliment!:) Het is niet gek dat je als je zwanger bent je alleen daarover kan praten, er gebeurd dan ook zoveel in jezelf en met jezelf. Denk dat dat er toch wel een beetje bij hoort:)

Moet je door je zwangerschap minder medicijnen nemen voor je pijnsyndroom? En merk je ook dat je hormonen het erger maken of valt dat wel mee? Ik snap heel goed dat je je hoogbejaarde konijn niet wegdoet, ze zijn dan ook zo schattig he;)? Lijkt mij erg lastig je allergie, verwacht je dat het nu het lente wordt ook weer meer zal worden? En hoe zit het hiermee wat de hormonen betreft?

Wat grappig dat je over haptonomie begint! Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook hiervoor gekozen. Het leek mij ook veel prettiger om individueel samen met mijn man een cursus te volgen.  Ik moet wel zeggen dat ik nu ik van de tweede zwanger ben ik op andere manieren met de zwangerschap en de voorbereiding op de bevalling bezig ben. Maar dan zelf, ik voel nu minder de behoefte om weer een cursus te volgen. Ik ben erg benieuwd hoe je het ervaart die haptonomie cursus. Moet je nog lang wachten tot je mag starten?

@mama1989: Hoe ver ben je inmiddels? Weet je al of je weer een extra controle echo krijgt rond de 20ste week? En heb je het ook al je zoontje verteld?

Liefs

@ mamastresscounselor:

Mijn pijnklachten vallen mij mee, het is wel erger dan met medicatie maar had het erger verwacht. Dat is positieve invloed van hormonen, direct na bevalling starten met medicatie anders ga ik schrikken van de pijn zegt de gynaecoloog. Allergie is wel veel erger, de lente is niet mijn beste tijd normaal gezien maar ik ga het allemaal beleven.... daar hebben de hormonen helaas geen goede invloed op! Ben op de helft dat is al positief :) start begin april met de haptonomie ben ook erg benieuwd!

Hoe gaat het nu met jou?

Terug
Bovenaan