Zwanger na curratge

Hallo allemaal,

Op 7 september heb ik een curratge gehad. Ik heb gelukkig weinig bloedverlies e.d gehad.
Nu had ik vandaag controle in het ziekenhuis en alles zag er goed uit. Ze heeft m'n bloed geprikt om het zwangerschapshormoon te bepalen en dit was 1 . Dit zegt mij vrij weinig maar ze zei dat mn eierstokken weer zullen beginnen te werken.
Wie heeft hier ervaring mee hoelang duurt het voor je een eisprong krijgt ? Is het verstandig om vast te gaan testen ovulatie of kan ik nog wat weekjes wachten...
Bedankt Voor jullie reacties
 
Hoi, 
ik ben hier ook benieuwd na. 
Ik hen morgen helaas een curretage. 
Zodra ik gestopt ben met bloeden willen er wel meteen weer voor gaan en ga ik ook ovulatie testen gebruiken om te kijken of ik weer gewoon een eisprong ga hebben. 
 
Sterkte Anne! 
Bij mij is het echt heel erg meegevallen. Behalve emotioneel dan maar dat hoort erbij. Ik wil ook niet bij de pakken neer gaan zitten.. 
Het is bij mij nu bijna 4 weken geleden en mn ovulatie testen zijn nog steeds licht positief dus het duurt wel even voor het uit ne lichaam is.. 
Veel sterkte morgen?
 
Dank je wel Nina, 
vervelend lijkt me dat dat er maar op zit te wachten maar je lichaam nog niet zo ver is. 
Was je na de operatie weer snel hersteld? En moest je na de operatie nog lang in het ziekenhuis blijven? 
Ik ben sinds vanmiddag spontaan bloed gaan verliezen. Ik heb de vk gebeld en zei dat ik morgen gewon naar het Z-H moet omdat het nu alleen bloed is en nog geen stolsels enzo
 
Ik was snel hersteld. Heb drie dagen in bed gelegen niet met echt erge pijn ofzo maar dat voelde gewoon prettiger.. Een beetje beurs gevoel.. 
Ik werd om 9 uut geholpen en half 10 was ik wakker. Om 1 uur mocht ik naar huis toe! 
Het is inderdaad echt vervelend dat je nu niet weet wat er in je lijf afspeelt en wanneer er iets gaat gebeuren.. 
 
 
Ik heb morgen helaas ook een curettage. Ik wil het liefst meteen opnieuw proberen zwanger te worden, maar twijfel of het niet verstandiger is om eerst even af te wachten of mn cyclus wel regelmatig is.
 
Ook jij veel sterkte vandaag. 
Wij moeten over 2 weken nog een x terug naar het Z-H om bloed te laten prikken voor chromosoom onderzoek omdat wij al 2 miskramen hebben gehad waarschijnlijk komt hier niks uit omdat we nog jong zijn en allebei de keren de eerste ronde zwanger waren. Maar de gynaecoloog zei dat we nergens op hoefde te wachten en zodra ik herstelt ben en niet meer vloei we weer mogen gaan beginnen. 
Ergens wil ik het graag afsluiten en daar hoort deze dag helaas bij maar aan de andere kant zit ook al te denken aan te volgende x zwanger worden beetje dubbel vind ik dat weleens dat ik zo denk. 
 
 
En meiden hoe is het gegaan? En hoe voelen julie je. 
 
Anne wat vreselijk dat dit de 2 de keer is..   
Bij ons werd inderdaad ook verteld dat gelijk beginnen geen probleem is! Maar het lastige is dat je nu niet weet wat er in je lichaam gebeurd. Ik ben 7 sept gecurateerd en mn hcg is nog steeds niet helemaal uit mn lichaam! En of je dan wel of niet zwanger kunt raken zijn de meningen over verdeeld.. Je kan dan iig vragen of ze je bloed nog eens willen prikken op t hormoon dan weet je ook wat.. Bij mij zit hij er als t goed is aan te komen dus morgen doe ik weer een testje ( om de dag).. En dan hopen dat er snel wat gebeurd.. Wat goed uitpakt ! De eerste keer was het in 1 x raak.. Hoop zo dat mn lichaam niet nu helemaal van slag is..
Ik heb ze trouwens via alie express bestels.. Kosten echt geen drol heb het resultaat een paar keer met een clearbleu vergeleken en klopt goed ! 
Sterkte voor jullie! 
 
Terug
Bovenaan