Zwanger na curratge

Wat fijn dat het bij jou ook mee is gevallen YvdH!! 
Ik voel mezelf nog niet op en top. Zodra mezelf een beetje inspan krijg ik meteen last van m'n rug. 
Mij m'n hoofd ben ik al veel verder maar mijn lichaam heeft gewoon nog meer tijd nodig. En dat neem ik ook. Al zou ik volgende week wel weer moeten gaan werken maar daar zie ik als een berg tegen op zeker omdat het lichamelijk zwaar werk is. Voel jij jezelf alweer helemaal fit YvdH? 
 
Wat vervelend dat jou lichaam nog niet echt mee wil werken Anne.
Altijd lastig als je bepaalde dingen wel wil doen, maar het lukt niet.
Bij mij is het eigenlijk andersom. Lichamelijk gaat het erg goed, weinig last gehad. Heb alleen de volgende dag gelijk een dag door de stad gelopen en dat was wel iets te veel van het goede, dus daarna wat rustiger aan gedaan. Ik merk alleen dat mentaal bij mij de klap net een beetje is gekomen. Zodra ik even niks doe, ga ik maar zitten malen in m'n hoofd. Ik had gehoopt dat de curettage een soort afsluiting was, maar ik zit er continu aan te denken en heb dagelijks wel m'n verdrietige buien. 
Eigenlijk zou ik op dit moment in Italië op vakantie zijn, maar dat hebben we geannuleerd. Hierdoor ben ik gelukkig heel volgende week nog wel vrij om er even nog goed bovenop te komen voor ik weer ga werken.
Zo lang jij je lichamelijk nog niet fit voelt, zou ik nog niet gaan werken. Dan nog maar een paar dagen ziek melden. Het is juist belangrijk dat je lichaam nu goed herstelt, zodat het zo snel mogelijk klaar is voor een nieuwe zwangerschap. 
 
Terug
Bovenaan