Zwanger na curratge

Anne.  Ik ervaarde dat gevoel trouwens ook echt zo. 
Had eerst besloten te wachten tot het vanzelf kwam maar na 1.5 week trok ik dat slecht.. Toen ik eenmaal de beslissing nam was ik er ook klaar voor .. 
En keek echt al weer uit naar de volgende keer die ik toch net zo onbezorgd mee hoop te maken!  Natuurlijk doet dit pijn en verdriet maar ik wil ook verder kijken , hier kunnen we niets aan doen.. En hopen oo een volgende keer ?
 
 
Bij mij is de operatie goed gegaan. De arts was tevreden. Ik denk dat ze me heel goed heeft schoongemaakt want heb bijns geen bloedverlies meer. 
Ik zichzelf zig nog aan de pijnstillend en dat zal nog wel een paar daagjes zo zijn denk ik. Als ik mezelf inspan en dat is al bij het lopen dan krijg ik lage rugpijn en kan me dan geen houding meer geven op de bank. Maar dat is ook echt het enige vond het heel erg meevallen.
hopelijk is het bij YvdH ook meegevallen. 
En Gelukkig ken jij dat gevoel ook Nina. Het is niet zo dat ik dit kindje wil vergeten maar zit met me hoofd al wel bij een volgende week en wanneer ik dan eventueel uitgerekend zou zijn enzo. Ik denk dat dat ook maar goed is die positieviteit. Ik denk dat dat ons meer brengt dan dat we bij de pakken neer blijven zitten
 
 
Bij mij is het ook heel erg meegevallen. We moesten alleen vrij lang wachten tot we aan de beurt waren, maar toen ik eenmaal opgehaald was, was het ook zo gebeurd. Bijna geen pijn, heel weinig bloedverlies. Indien het ooit nodig zou zijn, zou ik weer voor een curettage kiezen. Het is me 100% meegevallen. Ook van de narcose weinig last, beetje duf alleen nog vandaag. 
En ik denk niet dat het raar is dat je alweer aan een nieuwe zwangerschap denkt hoor. Ik heb precies hetzelfde. Ik kijk ook gewoon positied naar de toekomst, al zal het volgende keer misschien wel met iets meer angst en onzekerheid zijn.
 
 
 
5 juli kreeg ik een curretage na een zwangerschap van 9 weken :( 4 augustus voor het eerst ongesteld geworden. Toen officieel begonnen om zwanger te worden. Mij raadde ze aan om een menstruatie te wachten voor mijn cyclus. Helaas 30 augustus weer ongesteld geworden. En nu ben ik 5+3 weken zwanger :D super snel dua en super blij, maar ook erg bang natuurlijk.
 
5 juli kreeg ik een curretage na een zwangerschap van 9 weken :( 4 augustus voor het eerst ongesteld geworden. Toen officieel begonnen om zwanger te worden. Mij raadde ze aan om een menstruatie te wachten voor mijn cyclus. Helaas 30 augustus weer ongesteld geworden. En nu ben ik 5+3 weken zwanger :D super snel dus en super blij, maar ook erg bang natuurlijk
 
Stefanjenna, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hopelijk verloopt het dit keer positiever voor je, maar daar gaan we wel van uit. Blijft spannend.
Ik heb besloten ook m'n eerste menstruatie af te wachten.
Lichamelijk nog steeds nergens last van alleen emotioneel wel meer als vor de curettage. Het lijkt alsof het kwartje nu pas valt en ik nu pas echt verdrietig ben. Bij bijna alles waar ik een baby'tje zie, kan ik wel gaan zitten huilen.
 
Waar ik trouwens wel last van heb is vreselijke jeuk over heel m'n lichaam. Komt dit iemand bekend voor?
 
Gefeliciteerd! Wat super fijn voor je, ik begrijp je angst volkomen maar probeer jezelf niet gek te laten maken. Probeer er van te genieten ( Dat zeg ik dan tegenmezelf). 
 
Yvdh, Ik voelde me ook enorm 'leeg' erna en idd alles wat met babytjes te maken heeft doet zo'n zeer. 
Bij mij kwam dit gevoel pas echt toen ik ook geen bloed meer verloor al was dat al erg weinig. Toen was het 'echt' voorbij, daarna werd het verdriet wel ff wat minder en ging ik van wachten tot de volgende menstrautie naar, misschien af en toe toch maar klussen.  Het is toch erg lastig nu dat hormoon nog in je lichaam zit. En nu word ik gewoon gek van mezelf, ik ben niet te genieten zit alleen maar met een sjago kop en heb totaal geen zin in enige aanraking van m'n lief. En waarom ik heb echt geen idee, zouden de laatste hormonen uit mn lichaam vliegen of vliegen ze erin omdat mn eisprong komt?  Aggrr vreselijk! 
Jeuk... Ja dat ken ik , ik had het vooral toen ik zwanger was overal om helemaal gek van te worden.. En afgelopen week heb ik het nog 2 dagen gehad misschien de laatste restjes hormonen? 
 
Sterkte Meiden..
 
 
 
Terug
Bovenaan