Zwanger na doodgeboren kindje

hoi,

Tja of wij weten wat het word nu? Dat had je inderdaad al een gevraad maar dat geeft niet hoor. Ik weet bv nu al niet meer wat je allemaal geschreven hebt wat ik zou moeten beantwoorden.......zwanger en vergeetachtig hahaha.

Maar inderdaad wij weten wat het word. Dat weten we sinds we 20 weken zijn. Toen kregen we de speciale echo om te kijken naar evt. afwijkingen. Ze konden het niet met 100% zekerheid zeggen, dit omdat ik schijnbaar veel navelstreng heb wat steeds tussen de benen van de kleine was en de kleine de benen steeds bij elkaar kneep.

Ik hoop nu niet dat je boos word, maar mijn echt naam is dus niet Fenna, maar dat is dus de naam van onze pluis.....het word dus een meisje.
Ik had dat een hele tijd geleden tijdens een voorstel mail van mij al geschreven. Maar dat was nog voor jouw mailtje.
En ik wilde eerst afwachten hoe dit zou verlopen. Maar het voelt zo raar als je fenna tegen me zegt....
Noem me dus maar bij mijn eigenlijke naam en dat is...wendy.
Ik hoop niet dat je nu boos bent? De rest is echt niet gelogen.
Ik had een gebruikersnaam nodig en toen heb ik er mamafenna van gemaakt, dit omdat ik niet dacht om op deze manier met iemand te babbelen. Maar ik voel me zo rot erbij dat ik je nu maar zeg.

Hoop toch wat van je te horen,
Groetjes Wendy ( dit voelt beter voor mij)
 
Goedemorgen Fenna, euh Wendy,



TUURLIJK BEN IK NIET BOOS.

gekkie,   ik snap dat wel hoor. In het begin durfde ik dat ook niet
hooer. Ik vind dat hele internet nog steeds een beetje eng. Je hebt het
gevoel dat er gegevens van je over het net gaan en dat is een eng idee.



Maar Fenna wat een leuke naam. Het wordt dus een meisje, leuk joh.

Dat hoor je heel vaak dat het geslacht na een overleden kindje toch anders is.



Wat jij zei over wat er al geschreven is dat heb ik ook hoor. Ben
gelukkig niet de enigste. Wij hebben het geluk dat we met z'n tweetjes
zijn hier anders wordt het nog ingewikkelder. Ik vergeet alles nu ik
zwanger ben echt waar.

Ik heb al zo'n buik dat ik mijn sokken met moiete aankrijg.

Ik hoop dat het straks even stopt met groeien. Mijn buik dan.



Ik krijg trouwens ook geen keizersnee hoor als dat niet nodig is. Dat vind ik ook beter ik wil alles meemaken, ook nu.

Als ik denk aan de angst dan zou het makkelijk zijn maar ik kies dan toch voor de pijnlijke weg.

Ik wil het gewoon zelf doen en inderdaad het huilen horen nu. Lijkt mij heel vreemd!



Het is hier trouwens weer stralend weer.

Ik moet helaas werken vanmiddag. BAAL.

Tot vanavond

Liefs Bianca

 

hoi bianca,

ZO deze kleur is makkelijker te lezen.
Het is hier ook straaaaaalend weer. Om 11.00 uur was het al 13 graden in de schaduw. De deur gaat dalijk open, ramen staan al wagewijd open..heerlijk.

Maar ik ben blij dat je niet boos bent, had het echt wel begrepen anders.

Dank je dat je fenna een leuke naam vind.....lach me rot als er dalijk toch een jongen uitfloept hahaha. Maar dat geeft niet, want een jongensnaam hadden we al heel lang. We hadden juist heel veel moeite met een meisjesnaam. ik wilde geen naam wat je overal hoort. En toen met Thijs hoorde je die naam hier bijna nooit en na zijn overlijden zagen we opeens overal thijs opduiken...heel raar hahahaha.
We hebben de kamer niet een meisjes stijl gegeven en ook de kleertjes die ik nu koop zijn te dragen door meisjes als jongen. Dus dat zou geen probleem geven.

Mijn vriend moet straks ook werken, tot 23.00. Hij baalt ook ontzettend. Wat voor werk doe je als ik vragen mag?


Ja het bevallen vind ik ook akelig. Thijs huilde ook niet, ik heb hem pas de dag erna horen huilen eigenlijk.
Ik hoop alleen niet dat ik weer zo een weeënstorm krijg, dat is echt geen pretje. Nu hoef het ook geen 13 uur te duren ofzo. Maar het zou fijn zijn als ik wat rust tussen de weeën zou krijgen en dat had ik bij thijs niet. Het was 1 wee en die ging gewoon niet meer weg.

Maar nu de zon komt en de lente weet ik dat het nog maar 3 mnd is ......en dat maakt me ook blij. Ik verheug me al erop om te wandelen met de kleine.

Wanneer is je uitteldatum? Je loopt geloof ik een beetje gelijk als met Jos?
Dat lijkt me heel raar.......


Werk niet te hard vandaag.

liefs WENDY

 
Hoi Wendy,



Ik ben 27 augustus uitgeteld. Het loopt niet gelijk als met Jos* hoor dat was 29 december 2004.

Ik werk in een supermarkt. Ik werkte als hoofdcassiere maar ik zou na
Jos 24 uur gaan werken en dan als assistent. Nu ik dat al besloten had
leek het mij beter om dat zo te houden ook voor mijn rust. Zeker nu ik
weer zwanger ben. Ik had gewoon 16 weken verlof en toen ik daarna moest
werken in februari was ik alweer zwanger. Hihi.

Het is maar goed hoor, ik werk nu 50% omdat ik het toch wel zwaar vind.
Als assistent doe je de deur dicht en maak je je niet zo druk om het
werk.

Wat doe jij dan?



Hoe kom jij aan die leuke kleurtjes?

Wat doet je mannetje voor werk?

De mijne is service monteur, en werkt altijd heeeel hard zegt hij.

Volgens mij valt het nog wel mee.

Het is ook zo'n schatje he.

Als meisjes naam hebben wij Tessa die hadden we de vorige keer ook al.

Een jongens naam hebben we nu nog niet.



Liefs Bianca



 
quote: Bianca01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2005 12:16:26'));

Hoi Wendy,

Ik ben 27 augustus uitgeteld. Het loopt niet gelijk als met Jos* hoor dat was 29 december 2004.
Ik werk in een supermarkt. Ik werkte als hoofdcassiere maar ik zou na Jos 24 uur gaan werken en dan als assistent. Nu ik dat al besloten had leek het mij beter om dat zo te houden ook voor mijn rust. Zeker nu ik weer zwanger ben. Ik had gewoon 16 weken verlof en toen ik daarna moest werken in februari was ik alweer zwanger. Hihi.
Het is maar goed hoor, ik werk nu 50% omdat ik het toch wel zwaar vind. Als assistent doe je de deur dicht en maak je je niet zo druk om het werk.
Wat doe jij dan?

Hoe kom jij aan die leuke kleurtjes?
Wat doet je mannetje voor werk?
De mijne is service monteur, en werkt altijd heeeel hard zegt hij.
Volgens mij valt het nog wel mee.
Het is ook zo'n schatje he.
Als meisjes naam hebben wij Tessa die hadden we de vorige keer ook al.
Een jongens naam hebben we nu nog niet.

Liefs Bianca




Hoi bianca,



Dat zeggen ze altijd he dat ze hard werken hahahahaha.

Maar mijn vriend (leon) werkt als beveiligings beambte. Hij heeft 3 panden waar hij werkt en op 1 pand heeft hij het zo 'druk' dat hij dvd kan kijken hahahah...maar alleen als hij avonddienst heeft of nacht. Maar op een ander pand heeft hij het wel altijd heel druk.

Ik ben werkzaam in de zorg, verpleegkundige. Maar momenteel ben ik werkeloos, ik heb helaas de pech dat ze gingen reorganiseren. Ze bouwen een nieuw ziekenhuis en wilden al een beetje gaan inkrimpen en iedereen met een tijdelijk kontrakt ( had ik dus ook ) kregen hem dus niet verlengd. Ik werkte daar dus 1 jaar. En helaas samen met mij 250 de straat op!!!!! En er volgen nog meer heb ik gehoord van een oud collega waar ik nog kontakt mee heb.



Tessa is ook een leuke naam. Die haddden wij ook eerst, of in ieder geval in gedachten.



Die kleurtjes zijn heel simpel...je klikt op het pijltje naast de letter A. En daar kun je ze uitzoeken. Maar wil je nog meer dan klik je dan nog eens op..add costum color. Dat staat onder de kleurtjes.......





Zo deze luie donder gaat zich eens douchen. Was laat op vandaag.

Liefs Wen

 


quote: mamafenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2005 12:31:46'));

quote: Bianca01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2005 12:16:26'));

Hoi Wendy,

Ik ben 27 augustus uitgeteld. Het loopt niet gelijk als met Jos* hoor dat was 29 december 2004.
Ik
werk in een supermarkt. Ik werkte als hoofdcassiere maar ik zou na Jos
24 uur gaan werken en dan als assistent. Nu ik dat al besloten had leek
het mij beter om dat zo te houden ook voor mijn rust. Zeker nu ik weer
zwanger ben. Ik had gewoon 16 weken verlof en toen ik daarna moest
werken in februari was ik alweer zwanger. Hihi.
Het is maar goed
hoor, ik werk nu 50% omdat ik het toch wel zwaar vind. Als assistent
doe je de deur dicht en maak je je niet zo druk om het werk.
Wat doe jij dan?

Hoe kom jij aan die leuke kleurtjes?
Wat doet je mannetje voor werk?
De mijne is service monteur, en werkt altijd heeeel hard zegt hij.
Volgens mij valt het nog wel mee.
Het is ook zo'n schatje he.
Als meisjes naam hebben wij Tessa die hadden we de vorige keer ook al.
Een jongens naam hebben we nu nog niet.

Liefs Bianca




Hoi bianca,



Dat zeggen ze altijd he dat ze hard werken hahahahaha.

Maar
mijn vriend (leon) werkt als beveiligings beambte. Hij heeft 3 panden
waar hij werkt en op 1 pand heeft hij het zo 'druk' dat hij dvd kan
kijken hahahah...maar alleen als hij avonddienst heeft of nacht. Maar
op een ander pand heeft hij het wel altijd heel druk.

Ik
ben werkzaam in de zorg, verpleegkundige. Maar momenteel ben ik
werkeloos, ik heb helaas de pech dat ze gingen reorganiseren. Ze bouwen
een nieuw ziekenhuis en wilden al een beetje gaan inkrimpen en iedereen
met een tijdelijk kontrakt ( had ik dus ook ) kregen hem dus niet
verlengd. Ik werkte daar dus 1 jaar. En helaas samen met mij 250 de
straat op!!!!! En er volgen nog meer heb ik gehoord van een oud collega
waar ik nog kontakt mee heb.



Tessa is ook een leuke naam. Die haddden wij ook eerst, of in ieder geval in gedachten.



Die
kleurtjes zijn heel simpel...je klikt op het pijltje naast de letter A.
En daar kun je ze uitzoeken. Maar wil je nog meer dan klik je dan nog
eens op..add costum color. Dat staat onder de kleurtjes.......





Zo deze luie donder gaat zich eens douchen. Was laat op vandaag.

Liefs Wen






Hoi   Wendy



Heb je lekker in de zon gezeten vandaag?

Dei mannen van ons hebben maar relaxte banen.

Bah dit is een vies kleurtje.



Ik heb vandaag gewerkt en we hebben shoarma gegeten en nu lekker even
klessebessen met jou. Morgen moeten we naar de gyn dus hebben we beide
lekker vrij genomen en nu maar hopen dat het morgen ook mooi weer is.



Dat is echt balen van je baan zeg.Wat voor afdeling werkte je dan?

Mijn mannetje heet Johnny. Wij hebben een doberman en drie katten.



Wat vind je trouwens van de naam Teun voor een jongen.

Ik vind hem zo gaaf en stoer.

Laatst zei ik toch dat ik echt dacht dat het een meisje zou worden, ik ga twijfelen nu.

Ik vind allebei erg leuk hoor.



Ik kan trouwens soms niet op de site jij dan?



Tot later

Groetjes Bianca








 
whahahaha vergeet ik toch te reageren op je bericht.....stom stom stom.

Spannend morgen naar de gyn. Krijg je weer een echo? Ik hoef pas 5 april weer te gaan. Meestal ben ik zo weer buiten..tenminste als ik de wachttijd niet mee tel hahaha.
Mijn controles zijn altijd om de 3 weken. Dat is van begin af aan geweest. Dat was wel fijn.

Shit wat stond nog meer in je bericht.....oh ik weet het geloof ik niet meer.....denk denk denk.....

OOOOh ja...de naam Teun. Ja is ook wel stoer en leuk. Vind je man het ook een leuke naam? Ja klinkt lekker die naam. Die moet je erin houden hahaha

Ik heb nooit problemen om op de site te komen. Misschien kom je tijdens het spitsuur? hahaha

Waar ik werkte? ik werkte in het ziekenhuis op de afdeling neurologie. Met een aparte bewakingsunit. Op deze afdeling komen voornamelijk mensen met hersenbloedingen en infarcten en en tumoren in het hoofd en spierziekten zoals ALS. Een zware afdeling maar super gezellig qua collega's. Tuurlijk heb je ook rotte appels er tussen maar dat heb je overal.

Heee ik wist toch nog veel van wat er in je berichtje stond...goed van me


Greetzzzz wen
 
Terug
Bovenaan