zwanger na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!!

Hallo meiden,

Twee maanden geleden heb ik een bbz gehad na 8 weken zwangerschap. Ze hebben toen mijn eileider moeten verwijderen omdat die gescheurd was. Er werd mij verteld dat het wel even kon duren voordat ik weer zwanger zou zijn. Nou, dat was dus even een verassing dat ik meteen weer zwanger werd??!! Na een maand wachten op mijn menstruatie zijn mijn man en ik weer begonnen met "oefenen" en het was meteen raak!! Ik ben nu pas 5 weken hoor dus nog maar net maar ik krijg 1 maart een echo om te kijken of het nu wel op de goeie plaats zit. Ik ben erg nerveus en heb constant adrenaline door mijn lijf gieren maar ik heb nu wel het gevoel dat het goed zit. Dat had ik de vorige keer niet, raar genoeg. Dit  wordt mijn tweede kindje. We hebben al een dochtertje van 3,5. Ik kan het gewoon niet geloven   !!!! Wie heeft dit ook meegemaakt?? Ik voel constant aan mijn bortsten of ze nog wel gevoelig zijn en zo. Het is zo eng.
 Veel groetjes, Fenna.

Hoi Fenna,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, meid!!! Jouw verhaal is een kopie van het mijne.

Ook ik heb vorig jaar een bbz gehad en ben hier aan geopereerd. Mijn eileider is gespaart gebleven en toen ik in januari kwam voor nacontrole kregen ook wij groen licht. Nu ben ook ik 5 weken in verwachting en ook ik krijg 1 maart mijn eerste echo!!!!

SPANNEND!!!

Wat het grote verschil is met de vorige zwangerschap: ik heb er nu een goed gevoel bij en kan echt genieten. Vorig jaar toen ik testte, voelde het gelijk niet goed en hoe blij en enthousiast ik ook probeerde te zijn, dat gevoel bleef. Helaas is dit dus uitgelopen op een bbz!!!

Zelf hebben wij een zoontje van bijna 2 1/2 en door hem ben ik snel weer de oude geworden. Een heerlijk ventje!!!

Liefs mamabinck.

ps. Kom je ook naar het oktoberforum, gezellig!!!

Hee meissie,

Ik moest het ook met 1 eileider doen dus ik ben meteen gecontroleerd bij week 6. Geen bbz gelukkig. In principe is het opstakel nu weggehaald en je bent zwanger geworden via de andere eileider en die is dus open moet je maar denken anders was je niet zwanger geweest. Hou dus vertrouwen al kan ik je angst heel goed begrijpen. Nog even volhouden tot de echo. Enne geen buikpijn is een goed teken he!
lfs ing

Hoi Meiden,

Wat een lieve reacties van jullie. En wat een toeval dat het bij jou ook precies zo is gegaan!! Zelds de zelfde data !!??? Wanneer ben je uitgerekend?? Ik de 22ste oktober dus ik ben benieuwd of ik naar dat feestje kan komen. Ik dacht even dat ik niet kon omdat we in Amerika wonen maar we komen in augustus terug, voorgoed. Wel fijn hoor om de tweede ook weer gewoon in Nederland te krijgen, al wil ik wel graag pijnbestrijding!!!!!!

Nou, we houden elkaar op de hoogte??? Na 1 maart?

Groetjes Fenna, doeiii

Hoi meissie,

Hihi, dat is toevallig. Ja, ik ben ook 22 oktober uitgerekend. Gaaf he!!! Nog zo pril maar toch al zo ontzettend vertrouwd.

We nemen zeker na 1 maart contact op om beiden te vertellen hoe de echo is gegaan!

Liefs mamabinck.

Hoi,

Ook ik ben na 2 maanden zwanger geworden na een bbz. Mijn eileider is ook weggehaald en zeiden ook tegen mij dat het best lang zou duren voor ik weer zwanger kon raken. In het begin heb ook twijfels gehad of het wel goed zit van binnen, maar heb een echo gehad met 6 wk en gelukkig zagen we een kloppend hartje. Ben middels bijna 18 wk en gaat tot nu toe wel goed. Ik denk dat je wel opgelucht gaat voelen na je controle, maar zoals je hoort komt het toch goed met een zwangerschap na een bbz.

Geniet maar van je zwangerschap.

Gr.Lucy

Oooh wat gaaf dat jullie in Amerika wonen. Helemaal mijn land! We hebben er nu 2 keer rondgereisd en ons werkelijk totaal sufgeshopt. Ik baal ervan dat ik nu niet even naar de babyGap ed kan!! Dan zou ik  me echt te buiten zijn. Zou er een site zijn waar ik kan bestellen? vast niet..

Hee meis...het komt helemaal goed met die eileider hoor!! En in Nederland gaat het allemaal goedkomen!
lfs ing

Hoi Hoi, ben ik weer. Ja, Mamabinck, ik hou je zeker op de hoogte met de echo. Kan niet wachten tot het 1 maart is en jij? Echt heel loevallig he, zo allebij op de zelfde datum, hi hi. En Inge, er is een site van Baby Gap. Dat is gewoon www.babygap.com maar ik weet niet of ze daar ook naar Europa verzenden. Je zou eens kunnen kijken. Ja, het is hier allemaal zo goedkoop vergeleken met Nederland, zeker de merk kleding. Ik heb voor mijn dochter Lara al Ralph Lauren T-shirts gekocht voor over twee jaar voor maar $8. Wel in de uitverkoop hoor. Zodra ik weet wat de tweede gaat worden ga ik SHOPPEN!!!! Nou, is er echt iets wat je heel graag wil hebben en ze verzenden niet naar Nederland dan kan ik het misschien voor je opsturen!! Laat maar weten.

Groetjes allemaal, doeiii Fenna.

Terug
Bovenaan