zwanger na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!!

hoi meiden,

ik heb vanmorgen toch maar met de vk gebeld. het stekende gevoel was er niet meer. maar het voelde ook niet goed.

ze heeft gelijk een afspraak voor me gemaakt. ik kon er om 3 uu al terecht.
ze heeft een inwendige echo gemaakt.
jammer genoeg is er niks te zien in mijn baarmoeder. het kan zijn dat ik dus nog maar net zwanger ben. en dat ze het daarom nog niet kan zien zitten.
og het is toch een bbz. maar dat kon ze ook niet met zekerheid zeggen. ik moest gelijk een bloedtest laten doen. om te kijken hoeveel hcg hormoon in mijn bloed heb zitten.

uitslag: dat was erg laag. en dat kan betekenen dat ik dus nog maar net zwanger ben. of heb idd een prille bbz. ik moet morgen weer terug komen. dan nog eens een bloedtst laten doen. om te kijken of het hcg ook gestegen is. dat gebeurd namelijk erg snel.zeker in het begin van je zwangerschap.

het is dus ff afwachten. ze vroeg trouwens ook of ik een bloeding heb gehad, pijn bij het plassen enz... maar dat is niet het geval...
ik hoop maar dat alles goed is!

de vk zei: dat de eileider ook gevoelig kan zijn doordat je lichaam veel hormonen aan maakt. en dat ik daarom wat last heb. ik hoop het!
mijn moeder heeft er alle vertrouwen in. ik kan niks anders dan afwachten!
en ik hoop dat ik morgen een iets beter bericht mee naar huis krijg!!!

xx dd ps: wie komt dit toch wel bekend voor?

Hallo allemaal,

Jeetje zo hoor je er niks over en zo lees je het elke dag zowat.
Ook ik heb een bbz gehad en ben daarna binnen 2 maanden aangeteld van onz dochtertje van nu 2 jaar.

Ik vindt hetwel een beetje raar dat ze nog niks konden zien bij je, want ik heb mijn echo toen meteen gehad en dit was pas met 5 weken ofzo. en toen zagen ze al gelijk dat het niet goed zat.

Ik ben nu zwanger van de tweede en heb dus ook gelijk weer een echo gehad, maar deze is niet goed gegaan (of ik ben minder ver of het groeit niet) dus ik mag maandag terug voor een tweede echo.

Ik hoop voor je dat alles goed komt.

hoi meiden,

ik heb een postief bericht!

het was dan zenuwslopen vanmiddag. maar ja, je moet er wat voor over hebben.
ik heb twee echo's gehad. de ene gyn zag nog niks en de ander wel . ik heb het zelf ook gezien. heb een foto mee gekregen. er is duidelijk een stip te zien in mijn baarmoeder.
de pijn is sins vandaag ook helemaal weg!
dus positiever kan niet zou je zeggen...

ik sta nu onder controle. heb maandag een vervolg afspraak bij de gyn. kijken of er alweer verschil in zit. ik ben benieuwd!

maar ik kan nu wel eindelijk genieten! joehhooooooooooooooeeeeee!!

xx dd

he dag droomertje,

Geweldig nieuws, meid!!! Wat zal dit een hele geruststelling voor je zijn.

Geniet ervan en ik hoop voor je dat je verder een heerlijke en onbezorgde zwangerschap zal hebben.

Liefs mamabinck.

ps: fenna: nog een klein weekje meid en dan weten wij ook meer.

Hoi Dag droomertje,

SUPER!! Ik ben heel blij voor je. Valt een last van je af he?? Nou, geniet er maar van.

En Mamabinck, inderdaad, nog maar 6 daagjes. Ik heb erg last gehad van het groeien van de baarmoeder afgelopen dagen maar dat is alleen maar fijn!! Tot snel,

Liefs Fenna

Hoi Mamabinck,
Nog 1 dagje en dan weten we meer.Ik moet om 13:15, dat is bij jullie 20:15, dus dan ben jij al lang geweest. Laat je het even weten?? Zal ik ook doen. Ben zooooo benieuwd.

Veel succes morgen, doeiii
Liefs Fenna.

Terug
Bovenaan