Zwanger na eerste keer proberen?

<p>Hai allemaal! </p><p>Mijn vriendin en ik proberen zwanger te worden, en zij is de gelukkige die mag dragen als het ons gegund is! </p><p>Vorige week 9 december hadden we een positieve ovulatie test, s avonds zijn we meteen naar de donor gegaan, woensdagochtend is hij nog bij ons geweest. Nu heeft ze sinds een paar dagen hele pijnlijke borsten, ze is af en toe gehumeurd, en gisteren had ze oranje achtige kleur bij haar afscheiding, heel licht en eenmalig. </p><p>Wat denken jullie? Voelden jullie zo snel al iets? Het is onze eerste poging en dus eerste keer dat ze naar haar lichaam luistert op een andere manier! </p><p> </p>

Het zou kunnen! Helaas lijken de verschijnselen van een zwangerschap vaak op die van een menstruatie dus het is lastig te zeggen. Dat ze eenmalig oranje achtige afscheiding heeft gehad kan duiden op een innestelbloeding. Ik hoop het voor jullie dat het meteen raak is! 

We hopen het stiekem ook! Ze heeft echter nooit last van pijnlijke borsten, ook niet voor haar menstruatie, en sinds een paar dagen soort krampjes zegt ze, zenuwwater in haar mond en een soort trekkend band gevoel onder in haar buik.
Oh men, zo spannend, en zo bizar hoe slecht je je eigen lijf kan kennen ook? 

Spannend! Hoop voor jullie dat het gelukt is. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Helemaal als je er nu toch meer bewust en ook onbewust mee bezig bent. 

Wat spannend! En wat leuk zo'n betrokken partner! Heeft je vriendin kort hiervoor hormonale anticonceptie gebruikt of niet?
Ik zelf was eind augustus gestopt met de nuvaring en half oktober had ik een positieve test. Kon het echt niet geloven, had al wel vrij snel na de ovulatie gevoelige borsten en zo'n 5/6 dagen voordat ik mn menstruatie verwachtte heftige krampen. Dat laatste koppelde ik aan dat het niet gelukt zou zijn, maar wel dus!
Het is voor iedereen zo anders, ik kende ook mijn eigen lichaam echt niet goed genoeg om te weten of het zover zou zijn of niet. Ook omdat ik daarvoor al zo lang anticonceptie gebruikte, dat ik gewoon niet meer wist hoe een aankondigende menstruatie eigenlijk voelde.
Ik ga duimen voor jullie, wanneer kunnen jullie testen? :) 

Jahoor dat kan. Ik voelde me een week na de ovulatie heel anders! Op dat moment twijfelde ik heel erg want ik dacht, het zal vast niet gelijk raak zijn, maar ik had ook gevoelige borsten wat ik normaal nooit had. Daarnaast sneller moe en een beetje "wazig" gevoel in mijn hoofd.
Zeker achteraf dacht ik... Dus toch! 
Maar zoals de anderen al zeggen blijft het lastig, want het kan hetzelfde aanvoelen als een beginnende menstruatie.
Veel sterkte met afwachten... ? 

Hier na 1 x proberen zwanger. Ik had ook last van pijnlijke borsten rare buikpijn en een paar daagjes bruine afscheiding. Ik was net gestopt met de pil na 12 jaar dus dacht dat het bij de ongesteldheid zou horen maar toch echt zwanger en nu alweer 8 weken onderweg! Ga voor jullie duimen!! 

Ik was de eerste ronde meteen zwanger.. voelde het een week van te voren al.. misselijk, koppijn, stemmingswisselingen en een raar gevoel in m’n onderbuik die ik nog nooit eerder had gehad.. voelde voor mij niet als een aankomende mentruatie zoals velen vrouwen dat omschrijven..
wou al graag een test doen maar me vriend hield dat tegen om teleurstellingen te voorkomen.. 4 dagen voor mijn NOD toch een test gedaan en positief.. 1 dag voor mijn NOD bloed verlies (innestelings bloeding) en nu ondertussen op 30+3 zwanger.
maar ik ken mijn lichaam ook heel goed dus denk dat ik daarom ook gewoon wist het is raak! 

succes en hoop dat t meteen raak is voor jullie!

Terug
Bovenaan