Zwanger na eerste keer proberen?

Weet je zeker dat ze ongesteld is en geen innestelingsbloeding? Bij de 1 is t heel weinig bij de andere houd t een paar dagen aan.. t kan gebeuren voor je NOD maar ook na je NOD. 

veel vrouwen voelen dan ook de kramp / pijn die je normaal voelt als je ongesteld bent.. ik had t ook.. ik lag in bed.. kramp in me buik en zei tegen me vriend t voelt niet goed.. volgens mij bloed ik.. en ja hoor.. maar bij mij dus een innestelingsbloeding.. 1x een propje en t was over.. 

wacht t toch nog even af zou ik zeggen als t een korte bloeding is alsnog even een testje er tegen aan gooien.

Ja, ik weet het niet zo goed! Vind het lastig, want ik denk dat jullie wel herkennen dat je alle kanten op schiet qua emoties?  Ze gaf aan net dat ze minder bloed heeft dan vanmorgen, en heeft ook snel haar wijntje onopvallend bij iemand anders in het glas erbij geschonken. Maar de krampen zijn er wel nog steeds heel heftig zegt ze. Dus het is lastig. We bekijken het maar per dag! De donor wel al ingelicht en gezegd dat haar volgende eisprong rond nieuwjaar ligt, en hij vind alles prima dus dat is heel fijn (en bijzonder!) 

Ik raad je aan om toch even die bloeding af te wachten.. duurt het kort (3dagen of korter) dan kan het echt nog een innestelingsbloeding zijn.. maar ook als ze langer bloed zegt dat niet dat t niet raak is.. zit zelf op een fb groep met 500+ vrouwen en in t begin zijn er echt vrouwen geweest die bleven bloeden en geloof me we zijn toch nog steeds allemaal zwanger en zitten allemaal in ons 3e trimester.. je vagina is meer doorbloed en een adertje of wat dan ook kan springen waardoor je bloed.. veel vrouwen dachten toen steeds dat het een miskraam zou zijn of zou worden maar dat is niet het geval geweest.. 
ik kan jullie alleen aanraden om naar je gevoel te luisteren.. je zei in een eerder bericht dat ze geen anticonceptie had omdat t niet nodig is in jullie relatie.. dus ontpillen is het niet.. ze kent haar lichaam goed genoeg en haar cyclus ook.. vertrouw er een beetje op.. schrijf samen op waarom het wel raak kan zijn en waarom niet kijkend naar kwaaltjes.. en link niet elk kwaaltje aan een zwangerschap. Gevoelige borsten kunnen indd zwangerschap zijn maar veel vrouwen hebben het ook bij een naderende menstruatie. Enz enz.
is heel handig om dit ook te gebruiken mocht het niet raak zijn.. dan weten jullie namelijk de volgende ronde van oké dit voelde ze vorige keer en is niet raak geweest.. zo leren jullie ook alles aan haar cyclus kennen.. 
ik wens jullie echt heel veel succes en duim nog steeds mee dat t raak is! Zo niet geef niet op! Probeer hoe moeilijk ook positief te blijven! Begint een nieuwe menstruatie kijk niet van Ohh niet gelukt.. zie het oké jammer niet gelukt maar de nieuwe ronde begint weer en we kunnen snel weer proberen.

Terug
Bovenaan