Zwanger na hoe veel rondes?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Hoe lang duurde het voordat jullie zwanger waren? Ben benieuwd omdat iedereen om mij heen in één keer zwanger wordt en dit nog al onzeker maakt. Zit zelf in ronde 4. </p>
 
[quote quote=10524795]ik ben ik ronde 4 zwanger geworden voor ons 2e kindje!![/quote]
Dat zou helemaal mooi zijn haha! Fijne zwangerschap gewenst. Had je bij deze ronde nog iets anders gedaan? Of een andere mindset? 
 
Ik ben in de 6e ronde zwanger geraakt van ons 2e kindje.

Deze keer gelet op phyto-estrogens en phyto-progesterone met het idee van: baadt het niet, dan schaadt het niet (dus opgelet welk eten juist voor of juist na eisprong eten). Wat ik denk dat meer verschil gemaakt heeft is dat ik deze ronde een echo had waarop te zien was dat mijn baarmoederslijmvlies weer bijna dik genoeg was net na de eisprong en dat de niche die ik heb in het litteken van mijn keizersnede toch wel mee viel qua formaat, terwijl ik bij een eerdere controle (wegens pijnklachten) een veel te dun baarmoederslijmvlies had (bijna 4 mm) en er bovendien ook nog een niche gevonden was, die aanvankelijk 'groot' genoemd werd, en ik daar dus best wel wat stress over had. 
 
Hoi! Dat is helemaal niet zo normaal hoor! Hey kan echt een jaar duren. Bij ons was het de eerste keer de 3de keer raak. Dit werd helaas een miskraam.. en de tweede keer was het na 7 rondes raak (achteraf nog best snel). Ik was toen na mijn miskraam bang dat het niet meer zou lukken, maar heb nu een dochter van 6 maanden! Bij jou komt het vast ook goed!
 
Wij zijn zwanger geworden na weet ik hoeveel rondes was de draadkwijt in mei/juni voor het eerst weer ongi geworden na de zwangerschap en eind januari had ik een positieve test. Bij de eerste was het na het verwijderen van het spiraaltje en de eerste keer ongi de tweede ronde raak
 
Terug
Bovenaan