Zwanger na hoe veel rondes?

Ik heb het totaal los gelaten er niet mee bezig geweest en dat heeft gewerkt?andere keren veelste veel ermee bezig geweest dat is echt het verschil hoor.
 
1e na 6 rondes (na 10jr de pil geslikt te hebben. Nu zwanger van mijn 2e kindje dit was in de 2e ronde raak, na 3 jaar een spiraal te hebben gehad
 
[quote quote=10524829]Ik heb het totaal los gelaten er niet mee bezig geweest en dat heeft gewerkt?andere keren veelste veel ermee bezig geweest dat is echt het verschil hoor.[/quote]
Wat goed dat dit gelukt is. Vraag me echt af hoe je dat doet.. ik neem het mijzelf ook voor maar het wil nog niet echt lukken haha.
 
[quote quote=10524817]Eerste 4 jaar bezig geweest. Tweede ronde 3. Beiden ziekenhuishulp kindjes.[/quote]
Jeetje wat een tijd is dat zeg.. wanneer ben je toen naar de dokter gegaan?
 
[quote quote=10524839] Jeetje wat een tijd is dat zeg.. wanneer ben je toen naar de dokter gegaan?[/quote]
Na iets meer dan een jaar. Maar in eerste instantie nog 1,5 jaar onverklaarbaar verminderd vruchtbaar dus weinig hulp. Daarna bleek mijn man toch het probleem bij ons te hebben. Bij de tweede konden we daarom meteen met de juiste hulp beginnen en was het veel sneller gedaan. 
 
[quote quote=10524851] Na iets meer dan een jaar. Maar in eerste instantie nog 1,5 jaar onverklaarbaar verminderd vruchtbaar dus weinig hulp. Daarna bleek mijn man toch het probleem bij ons te hebben. Bij de tweede konden we daarom meteen met de juiste hulp beginnen en was het veel sneller gedaan.[/quote]
Wel ontzettend fijn voor jullie dat die onzekerheid en dat wachten jullie de tweede keer bespaard is gebleven! 
 
Terug
Bovenaan