Zwanger na miskraam? Na 5/6 weken nog een positieve test?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit zo in de war en moet het ergens kwijt hoop dat ik hier een beetje gerust gesteld kan worden. </p><p> </p><p>Ik heb namelijk 5/6 weken geleden een miskraam gehad. En mijn bloeding was binnen 10 dagen klaar. Daarna ben ik ter controle nog bij gyn geweest voor een inwendige echo en alles was schoon. </p><p>Maar heb nog menstruatie gehad sindsdien. Nou heb gisteren een zwangerschapstest gedaan (2 zelfs ??) en ja hoor positief..</p><p>En vandaag voor de zekerheid nog een digitale test van clearblue en ja die was ook positief alleen staat er 2-3 weken. Is het toch nog de hcg hormoon van de miskraam of toch wel iets nieuws ? Hoelang moet ik nog wacht heb vandaag bloed laten prikken om zeker van te zijn maar kan niet afwachten.. </p>

Hi, hier precies hetzelfde! Vk gebeld en zij geven aan nog 1,5 week wachten en dan weer testen. (Dat was afgelopen dinsdag...) miss ook iets voor jou? Heb zojuist huisarst gebeld voor bloedprikken (2x) zodat we het hcg kunnen vergelijken... spannend hoor! 

Als je alweer een menstruatie hebt gehad zijn alle hormonen uit je lichaam. Anders komt die menstruatie niet. Als je nu dus een positieve test hebt kun je er vanuit gaan dat je opnieuw zwanger bent. Gefeliciteerd 

[quote quote=10192680]Hi, hier precies hetzelfde! Vk gebeld en zij geven aan nog 1,5 week wachten en dan weer testen. (Dat was afgelopen dinsdag…) miss ook iets voor jou? Heb zojuist huisarst gebeld voor bloedprikken (2x) zodat we het hcg kunnen vergelijken… spannend hoor![/quote]

Spannend is het zeker. ik moet nu de uitslag afwacht en dat is nog 3 dagen wegens pasen krijg ik pas dinsdag de uitslag ben echt zenuwachtig en angstig van de andere kant?.. Het zal zwaar zijn als het toch niet zo is..

ik hoop dat we beide goede nieuws zullen krijgen laat het weten ben benieuwd ??

[quote quote=10192691]Als je alweer een menstruatie hebt gehad zijn alle hormonen uit je lichaam. Anders komt die menstruatie niet. Als je nu dus een positieve test hebt kun je er vanuit gaan dat je opnieuw zwanger bent. Gefeliciteerd[/quote]
Nee heb nog geen menstruatie gehad na de miskraam.. Hoop het echtt ik wil ook niet al te snel blij worden ben toch wel bang voor een andere uitslag... bedankt nog voor je lieve berichtje 

[quote quote=10192697] Nee heb nog geen menstruatie gehad na de miskraam.. Hoop het echtt ik wil ook niet al te snel blij worden ben toch wel bang voor een andere uitslag… bedankt nog voor je lieve berichtje[/quote]
Aah dan ben je een woordje vergeten in je verhaal maar dat geeft niet. Ik zal voor je duimen 

Terug
Bovenaan