Zwanger na miskraam? Na 5/6 weken nog een positieve test?

En jaa hoor, Vandaag het uitslag van de bloedonderzoek hcg waarde is boven 500. Moest opnieuw prikken krijg morgen weer de nieuwe uitslagen en moet opnieuw gaan testen?. Is dit iets positiefs of negatiefs ? 
Ben een zenuwachtig nieuwsgierig alles doorelkaar heb de gyn gebeld moet daar vrijdag ochtend heen voor een test en kijken wat er verder gaat gebeuren..

Het kan zeker wel!!!
ik heb 13 maart een mk gehad met 8 weken.
week erna was ik ook al helemaal schoon en een omo witte zwangerschapstest
vandaag 2 positieve testen!!!!!!

[quote quote=10194473]Oh Daiss, heerlijk dat je weer opnieuw zwanger bent! Gefeliciteerd! Maar jij weet dus wel zeker dat ertussen een negatieve test heeft gezeten, dat maakt het een stuk makkelijker om erna blij te zijn met een positieve test.Heb je inmiddels nog een bloeduitslag BeliSeli?[/quote]
Hoi hoii,

Ja ??

mijn hcg waarde is van 500 naar 2000 gestegenn ? 
positieff!
maar moet morgen toch wel naar gyneacoloog heb in de ochtend een afspraak. Ik weet nog niet hoeveel weken op de digitale test stond 2-3 vorige week ?

[quote quote=10194177]Het kan zeker wel!!! ik heb 13 maart een mk gehad met 8 weken. week erna was ik ook al helemaal schoon en een omo witte zwangerschapstest vandaag 2 positieve testen!!!!!![/quote]
Hoop dat het positieff is en blijft ??

Terug
Bovenaan