Zwanger na miskraam? Na 5/6 weken nog een positieve test?

[quote quote=10192743]Hi, Ik teste ook nog 5 weken positief. Daarna werd ik ongesteld. Hopelijk ben jij weer zwanger[/quote]
Haii,
echtt..
ik heb wel menstruatiepijn dus ben benieuwd.
hoop het ook ??

[quote quote=10192728]Pfff jaa snap je gevoel! Hier ook[/quote]

Heb net vk gebeld en volgens haar kan er nog restje achtergebleven zijn maar heb aan gegeven dat ik al een inwendige echo heb gehad 20 maart en dat alles schoon was. Nu moet ik 2 weken afwachten dat is zover weg ??

Ik had augustus 2017 een miskraam, 5 weken later teste ik weer positief! Nu een mannetje van 11 maanden! Het kan dus echt! Zeker als je een echo hebt gehad waarop het schoon was..
Hopelijk ben je zwanger en gaat het deze keer goed! 

Ik had augustus 2017 een miskraam, 5 weken later teste ik weer positief! Nu een mannetje van 11 maanden! Het kan dus echt! Zeker als je een echo hebt gehad waarop het schoon was..
Hopelijk ben je zwanger en gaat het deze keer goed! 

[quote quote=10192847]Ik had augustus 2017 een miskraam, 5 weken later teste ik weer positief! Nu een mannetje van 11 maanden! Het kan dus echt! Zeker als je een echo hebt gehad waarop het schoon was.. Hopelijk ben je zwanger en gaat het deze keer goed![/quote]
Ahh zo leukkk !! Hoop het ookk bedankt voor je lieve bericht ?

[quote quote=10192878]Kan nog van de miskraam zijn, ik heb tot 3 maanden na het bloeden nog positieve testen gehad (bij mij zat de zwangerschap buiten de baarmoeder, dus dan breekt het meestal langzamer af). Maar mijn moeder was binnen 5-6 weken na een miskraam met 12 weken zwanger van mij, dus het kan alle kanten op gaan. Maar even afwachten welke kant de testen op gaan, (als ze oplopen ben je waarschijnlijk weer zwanger, als ze aflopen is het waarschijnlijk nog van de miskraam, tenzij je tussendoor al negatief getest had.) Hopelijk ben je weer zwanger![/quote]
Heb je 3 maanden geen menstruatie gehad ? Eerlijk gezegd ben ik na mijn miskraam niet bij stil gestaan heb geen test gedaan nu denk ik van had ik het maar gedaan..
het is nu gewoon echt afwachten dinsdag krijg ik de bloed uitslag. Daar zal het zeker wel wat duidelijkler zijn anders echt 2 weken afwachten ??

Terug
Bovenaan