Zwanger na miskraam

<p>Hoi meiden, ik heb 8 maart een miskraam gehad en vanochtend test gedaan en ben weer zwanger jeeh.</p><p>Nu is mijn vraag het volgende, zou ik nu een vroege echo kunnen krijgen? Want ik heb de verloskundige nog niet gebeld, wil dit pas volgende week doen als ik echt een knallende test heb.</p><p>Alvast bedankt dames ?</p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou zeggen meld je aan bij je verloskundige en vertel gewoon wat je voelt of je onzeker bent enzovoort dan kunnen zij vast wel een extra echo voor je inplannen. Probeer iniedergeval te genieten de kans dat het deze keer wel goed gaat is groter dan de kans op een herhaalde miskraam. 

Wil je niet telleur stellen maar, weet je zeker dat al de hormonen uit je lijf waren al? Je hebt wel heel snel een positieve test in handen. Binnen de 3 weken, bij mij duurse het even voor de testen weer negatief waren, na miskraam. Desondanks als je het zeker weet gefeliciteerd.

Ik had hetzelfde voor en heb een echo mogen doen aan 7 weken, terwijl het blijkbaar meer gebruikelijk is om dit te doen aan 10 weken. Of het echt te maken heeft met de voorgeschiedenis, dat weet ik niet. 

Wat gebruiker10087810 al aangeeft, positieve test kan ook nog van de miskraam komen.
Ik heb zelf 22-2 een miskraam gehad van een tweeling dmv medicijnen. Ik teste duidelijk positief tot afgelopen weekend. Dmv bloedtesten erachter gekomen dat mijn hcg waarde daalde. 
Ik geef je als tip om twee keer bloed te prikken (3 dagen tussen het prikken). Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. 
Ik dacht ook zeker te weten dat ik zwanger was na de miskraam. Vraag bij de huisarts twee prikformulieren, dan heb je in ieder geval duidelijkheid!
Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Hou je ons op de hoogte?

Dames ik snap wat jullie bedoelen idd. Maar ik had een week na de miskraam een test gedaan en die was negatief, daarna echo en alles was schoon. En volgens de echoscopist zou ik meteen weer zwanger worden als ik toen meteen zou klussen. 

Ik had na mijn mk een echo met 7 weken dus ja dat kan. Maar hier in deze regio krijgt iedereen standaard eerste echo met 8weken dus ik weet niet hoe dat ergens anders is. Denk dat als je aangeeft dat je het erg spannend vind en dat zou helpen dat ze dat echt wel doen 

Terug
Bovenaan