Zwanger na miskraam

Ik zou niet te vroeg een echo doen, zou bij ruim 7 weken doen.
Vriendin van me heeft paar x bij 6 gehad en toen zagen ze nog niks, week later terug komen. Dan zit je een week extra te zenuwen die niet nodig zijn.
Ik heb zelf bij 5 en 11 een miskraam gehad. Nu weer zwanger en bij 7,5 -9,5 & 11,5 een echo. De 1ste 2 waren goed. Nu de 11,5 nog, vorige x was het daar mis.

Ik had na m'n miskraam bij 6 weken al een echo, kon amper wat zien maar zagen wel al 't hartje kloppen. Daarna bij 8 weken geweest en mag aankomende maandag weer, ben dan dik 11 weken.. Kan niet wachten!  Daarna mag eindelijk iedereen 't weten van me! 

@Saartje, onwijs gefeliciteerd !! Wat een prachtig nieuws. Kan mij voorstellen dat je uit kijkt naar een kloppend hartje. Weet je al wanneer je de echo hebt?
Ik ben mama van een 4 jarige kleuter. Vorig jaar februari ben ik helaas met ruim 20 wk bevallen van onze dochter, zij had trisomie 18. Een vreselijke periode helaas.
Afgelopen maandag had ik opnieuw een positieve test in handen!! Zo spannend. Ik ben vandaag ongeveer 5 weken. Ik heb mijn eerste echo op 29 april, dan ben ik ruim 8 weken. Zo spannend dat wachten, ik merk dat ik door de laatste zwangerschap erg onzeker ben geworden mbt de zwangerschap ..... 

@Saartje, onwijs gefeliciteerd !! Wat een prachtig nieuws. Kan mij voorstellen dat je uit kijkt naar een kloppend hartje. Weet je al wanneer je de echo hebt?
Ik ben mama van een 4 jarige kleuter. Vorig jaar februari ben ik helaas met ruim 20 wk bevallen van onze dochter, zij had trisomie 18. Een vreselijke periode helaas.
Afgelopen maandag had ik opnieuw een positieve test in handen!! Zo spannend. Ik ben vandaag ongeveer 5 weken. Ik heb mijn eerste echo op 29 april, dan ben ik ruim 8 weken. Zo spannend dat wachten, ik merk dat ik door de laatste zwangerschap erg onzeker ben geworden mbt de zwangerschap .....  Groetjes Doris

Dank je wel super lief!
En wat heb jij meegemaakt zeg, heftig ? Dikke knuffel!
Ik hoop voor jou een voorspoedige zwangerschap! Spannend altijd. Ik heb zelf de verloskundige nog niet gebeld, dat doe ik moegen. 

Dankje. Jouw miskraam is ook vreselijk.
Lijkt mij leuk om elkaar een beetje te volgen. Misschien zijn er ook nog andere zwangeren die een beetje in dezelfde periode zitten?
Het is voor mij de eerste keer op zo'n forum, maar dacht door wat afleiding gaat de tijd sneller ;-) 

Terug
Bovenaan