Zwanger na miskraam

[quote quote=10187778]Dankje. Jouw miskraam is ook vreselijk. Lijkt mij leuk om elkaar een beetje te volgen. Misschien zijn er ook nog andere zwangeren die een beetje in dezelfde periode zitten? Het is voor mij de eerste keer op zo’n forum, maar dacht door wat afleiding gaat de tijd sneller ?[/quote]
Ja mij ook! Leuk om elkaar op de hoogte te houden 

[quote quote=10187800]Bij mij was het ook geen inwendige echo! Was ik wel blij mee haha leek me anders toch wel beetje ongemakkelijk[/quote]
Ja een inwendige echo kreeg ik na de miskraam, was niet fijn haha

Ik lees eventjes mee, en gelijk een vraag.
na het verwijderen van mijn spiraaltje was ik direct zwanger (binnen twee weken) toen heb ik helaas op 17 maart een miskraam gehad... zwangerschapstest 3x gedaan dn hcg werd minder... nu heb ik door opgeblazen gevoel en vermoeidheid een clearblue gedaan en die geeft aan 1-2 en de diptest geeft een licht streepje... wat denken jullie?

Ik heb 3 miskramen gehad. Omdat dit heeft plaatsgevonden heb ik met 6 weken een inwendige echo gehad. Was heel spannend. Nu 9 weken en volgende week weer een echo. Dus ik heb ook al vroeg een echo gehad  
Om de vraag van Femmmm te beantwoorden
Heb ik ook al gehad. Heb na 7 dagen nog eens getest. Toen had ik hetzelfde. Na 7 weer en daarna ging het bij mij mis. Vlak hierna weer zwanger. Dat is de zwangerschap van 9 weken nu. Je kunt ook altijd je huisarts bellen voor advies!
Succes allemaal 

Terug
Bovenaan