Zwanger na miskraam

Wat een fijn nieuws!! Nuvoorzichtig proberen te gaan genieten van jullie zwangerschap, en alle kwaaltjes die er bij horen..

Ik hoop dat wij dinsdag hetzelfde kunnen zeggen :)..

Wat een fijn nieuws dat alles goed was! Och je onrust is zo herkenbaar. Ik ben 25-04 gecurreteerd nadat het hartje met 7+3 was gestopt. Ik had 9 weken moeten zijn. Het was de tweede echo. De eerste was twee weken daarvoor en alles was toen goed. Wat een schok en verdriet was het toen bleek dat het mis gegaan was. Ja en het is ongelooflijk maar waar, maar ik ben weer zwanger. Ca twee weken na de curretage weer raak geschoten. Ik ben nu enorm nerveus en ervaar veel spanning. Logisch ook nadat het de eerste keer mis ging. Het heeft geen zin om nu al een echo te maken omdat daar nog weinig op te zien zal zijn. Pas over 3 weken is de eerste echo. Dat wordt dus 3 weken stressen. Het onbezorgde van de eerste zwangerschap is er nu niet. Dat vind ik heel moeilijk, ook al is het hartstikke begrijpelijk. Ik hoop dat ik over 3 weken net als jij ook wat traantjes van geluk mag weg pinken. ❤️

Hi!
Wat ontzettend fijn dat de eerste echo goed was!
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn.
Afgelopen januari helaas bij 10 weken ook een miskraam gehad, vruchtje was gestopt met groeien bij 6.3 weken...
Vervolgens heeft het 3 maanden geduurt voordat mijn ongesteldheid weer opgang kwam en nu (na eigen berekening) weer 7.6 weken in verwachting! Aanstaande maandag de eerste echo..... wij erg zenuwachtig.. ookal voelt deze zwangerschap al wel heel anders dan de eerste, ontzettend veel symptomen en heel veel last van misselijkheid. De vorige keer had ik alleen wat gespannen borsten... Wij houden ons hart vast!

@Rockss & @Joosje: ik hoop voor jullie beide ook een super. Goede mooie echo! Pff snap heel goed dat het stressen is tot die tijd. Op dit moment geniet ik er wel van hoor van mijn zwangerschap denk wel dat de spanning met de termijnen echo wel weer op zal komen zetten haha maar hoop dat die ook goed is en ik dan ook echt 100% de rust en vertrouwen kan vinden in mijn zwangerschap. 

@Ninaapie: wat heftig maar wat een mooi nieuws zo snel na je curettage weer een mooie zwangerschap! Ook voor jou wens en hoop ik dat alles goed blijft gaan en we straks gewoon allemaal een mooi kindje aan het einde van de rit vast mogen houden ❤️
Ik begrijp heel goed dat alle emoties nu door je lichaam gaan en je op veel moment onzeker zal zijn, pff wat heb ik dit ook gehad! De eerste weken liep ik regelmatig naar de wc met het idee; nu komt het en nu veeg ik bloed af. Maar gelukkig bleek dit uit te blijven en zit het tot nu toe allemaal goed ❤️ ik wens voor jullie echt 100% hetzelfde.

Zouden jullie me misschien op de hoogte willen houden van jullie echo? Het lijkt me fijn / leuk om een beetje ervaringen te kunnen delen ? 

Xxx 

@ManonBB: wat ontzettend lief van je je berichtje❤️ ook voor jou hoop ik natuurlijk dat het allemaal goed loopt en dat je straks een pracht echo mag hebben ❤️
Het hebben van een (of meerdere) miskramen is een heftigere emotionele aanslag dan ik in eerste instantie verwachtte maar maakt een kloppend hartje (denk ik ) 1000x mooier om te zien. 
Xxx

Ik zal morgenavond laten weten hoe de 1e echo was! We hebben de dagen echt af zitten tellen, nu gelukkig nog maar 1 nachtje :).. zenuwachtigg!

Yesss, gisteravond een kloppend hartje gezien!! Ik blijf het spannend vinden door de eerdere miskraam, maar wel heeeel fijn dat we dit nu hebben gezien. Ik ben nu waarschijnlijk 6+4, niet met zekerheid te zeggen omdat we moeten rekenen vanaf de miskraam..

Terug
Bovenaan