Zwanger na miskraam

Ah Rockss wat super fijn! Het is natuurlijk ook nog vroeg om een goede inschatting te maken, maar ik ben echt super blij voor jullie! Pff zoals mijn man en ik elke keer tegen elkaar zeggen:, en nu met volle angst vooruit ❤️
Weet je toevallig al wanneer je je termijnecho hebt? Die van mij is vlak voor Vaderdag 14 juni ❤️ als alles dan goed is zijn we met Vaderdag precies 12 weken en willen we het bekend gaan maken ?

Xxx

Hihi, inderdaad met volle angst vooruit! 
De verloskundige stelde voor om nog een extra echo tussendoor te doen, omdat het nu anders wel heeeel lang duurt tot de termijnecho, dus die hebben we 22 juni! Voor de termijnecho moeten we nog een afspraak maken.

Wat leuk om het op vaderdag bekend te maken! Stay positive ♥️!

Hi dames, 
Hier even een update van mijn termijnen echo. God wat groeit zo'n kleintje hard zeg! Pff van 1,7 cm naar 5,4 cm in een paar weken tijd. De kleine doet het goed en zoals het nu te zien is is alles aanwezig (2 armpjes met handjes en 2 beentjes met voetjes gewoon alles erop en eraan). 
Mijn man en ik hebben een echte drukte maker die lekker laat zien welke capriolen hij/zij nu al kan uithalen. Dit deed ons beide zoo goed. Het feit dat de kleine lekker actief is gaf mij al meteen een stuk meer vertrouwen in de zwangerschap en dat deze goed zou verlopen verder. 
De kleine blijkt iets verder te zijn dan we dachten. Wij zelf kwamen uit op een datum van 29 / 30 december maar na de termijnenecho is dit bijgesteld naar 27 december. 

Zoals ik al eerder vertelde hebben we met vaderdag het ook bekend gemaakt. We hebben super veel positieve reacties gekregen en hebben echt genoten van de dag en gaan nu met een goed gevoel heerlijk genieten van de zwangerschap en mijn hormonen ;).

XXX
Liefs Sharon 

Wat fijn dat het zo goed gaat allemaal! Elke dag een stukje meer vertrouwen :).
Wij 27 juni de termijnecho, hopelijk net zo positief!

Terug
Bovenaan