Ja dat klopt inderdaad. Ik ben gewoon jaloers op de mensen die het mogen doen met de "normale" zwangerschapsonzekerheden.
Inmiddels ben ik nu 38 weken en 4 dagen zwanger en het wordt er niet beter op moet ik zeggen. Mijn man is ook op van de zenuwen. We hebben al 2 keer 's avonds naar de VK gebeld omdat we twijfels hadden over de gezondheid van de kleine, waardoor we afgelopen weekend aan de CTG hebben gehangen in het ziekenhuis en weer een extra echo.
De gyn. had door dat het ons nog steeds niet gerust stelde en toen kwamen we tot de conclusie dat ze ook niets kon doen om ons gerust te stellen. Gelukkig vinden VK, artsen, gyneacologen e.d. het absoluut niet raar dat wij zo denken en ons zorgen maken en geven ze alle medewerking.
Het kindje moet gewoon geboren worden. Z.s.m. en dan nagekeken worden door een arts en die moet dat voor ons gevoel na een week nogmaals doen en daarna denk ik dat er misschien wat rust zal komen.
Best wel lullig. Bijna hebben we een schuldgevoel naar het kindje toe. Ze zeggen dat het kindje de gevoelens van de ouders echt wel voelt en ik denk niet dat dit zo'n onbezorgde kraamweek zal worden.
Klinkt in ieder geval op een of andere manier nog geruststellend ook dat andere die zwanger zijn na het verlies van een kindje op dezelfde manier naar al die "geweldige" onderzoeken kijken als wij.
Zijn we toch nog een beetje normaal
Ook ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe voor zover dat kan.
Groetjes, Mir