Zwanger na pfizer vaccin?

<p><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Hallo allemaal,</span><br style="margin-top: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Ik vroeg me af of er hier dames zijn die zwanger zijn geworden nadat zij het pfizer vaccin hebben gekregen (Dus niet tijdens de zwangerschap maar daarvoor)</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">En als die er zijn, hoe gaat het met de zwangerschap en de baby?</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Alvast bedankt!</span></p>

Ik had mijn eerste vaccinatie Pfizer voor de zwangerschap en de tweede in het eerste trimester. Nu 20,5 week zwanger en alles gaat goed. Kleine precies op de curve en goede 20w echo gehad.
Beide keren geen bijwerkingen.

Ik had de eerste prik voor ik zwanger werd en de tweede in week 3 van de zwangerschap, toen ik dus nog niet wist dat ik zwanger was. Man had ze in precies dezelfde week. We zijn beiden van de tweede prik wel een dagje ziekig geweest. 
Ik heb niks aan mijn cyclus gemerkt, ben gewoon een maand later dus zwanger geraakt en duidelijk is dan dat het ook geen invloed had op de vruchtbaarheid van mijn man. 
Inmiddels bijna 18 weken en onze dochter ontwikkelt zich super. 

Ik heb ook de eerste voor mijn zwangerschap gehad en de tweede een week voordat ik erachter kwam zwanger te zijn. Nu 22 weken zwanger en alle controles zijn goed. Meisje groeit keurig volgens de curve en is heerlijk actief in mijn buik. 

Beide vaccinaties voor de zwangerschap gehad en van beide heel erg ziek geworden.

Tot nu toe verloopt de zwangerschap heel erg goed.

Ik ben net na het krijgen van de eerste vaccinatie met Pfizer zwanger geworden. De tweede vaccinatie kreeg ik toen ik 5 weken zwanger was. Ik heb beide keren geen bijwerkingen van de vaccinatie gehad. Inmiddels bijna 20 weken zwanger en met de baby en met mij gaat alles prima!

Ik heb alle 2 de vaccinaties en ben ongeveer 4 maanden daarna zwanger geraakt, nu bijna 28 weken zwanger en alles loopt helemaal goed!

Terug
Bovenaan