Zwanger na pfizer vaccin?

21 juni '21 Pfizer vaccinatie gehad. Hoef maar 1 prik, omdat ik half mei '21 corona heb gehad. Morgen (onverwachts) 14 weken zwanger van ons 4e kindje!
Ik ben 39 (de jongste is net 8) en voel me prima. Alles controles tot nu toe ook helemaal oké.

Hier ook, hetzelfde verhaal als Lewis. Gaat super, 18 weken nu. Laat je niet gek maken. Covid is veel enger! ;)

Ik ben voor de eerste keer gevaccineerd tijdens mijn laatste menstruatie en heb de 2e prik gekregen toen ik 5,5 weken zwanger was. Vanmorgen de 20-weken echo gehad en t kindje is helemaal goedgekeurd! Met de verhalen over het aantasten van de placenta, ben ik wel blij dat ik gevaccineerd ben nu en dus iets minder kans op besmetting heb. 

Ik heb in februari mijn tweede pfizer prik gehad.
Inmiddels ben ik 25 weken zwanger. Alles gaat goed met onze kleine man!

Begin februari was ik volledig gevaccineerd. En begin april had ik een positieve zwangerschapstest in handen.
Inmiddels 34 weken zwanger en tot nu toe een gezonde zwangerschap.

Ik heb ook eerste vaccinatie pfizer gehad voor ik zwanger was, 2e vaccinatie bij 6 weken zwangerschap.
Inmiddels ben ik 25 weken zwanger, kleintje is met 20 weken helemaal nagekeken en alles is goed? hij of zij (we weten het geslacht niet) is ook erg levendig en beweeglijk ??

Heb bij de eerste en tweede prik wel wat ziek gevoeld, maar dit kwam door combinatie met astma en hooikoortsklachten. Met 1-3 dagen rustig aan, waarvan 1 dag ziekgemeld, is het helemaal goed gegaan??

Nu ook heel blij dat ik gevaccineerd ben omdat ik nu 2 risicofactoren heb voor een ernstiger beloop, mocht ik C krijgen…

Ik heb ook mijn pfizer vaccinaties gehad voor ik zwanger werd. Mijn cyclus was er wel een beetje door van slag (maar dat heb ik wel vaker als ik pijnstillers gebruik of ziek ben) en een paar dagen niet lekker geweest (vooral na de tweede prik), maar in juni en augustus mijn prikken gehad, en half oktober een positieve test in handen. Deze week een eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje en precies zo ver als ik dacht te zullen zijn.

Januari en februari Pfizer gehad. Nu 29+5 zwanger. Alles gaat goed en dat voor iemand die diabetes type 1 heeft en zeer lastige te regelen is.

Dus no worries…

Terug
Bovenaan