Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben een eerste keer gevaccineerd met Pfizer en ongeveer 2 weken later zwanger geworden. Tweede vaccinatie met 14 weken gehad en ook hier een gezond zwangerschap (20 weken) en blije mama - geen klachten gehad van beide vaccinaties. Enkel bij eerste keer een stijve arm.
Wat goed om te horen allemaal!
Ik weet dat ze zeggen dat het geen invloed kan hebben maar doordat mijn menstruatie wel degelijk anders (heftiger) was afgelopen 3 maanden (na de 2e vaccinatie) schiet het toch wel eens door mijn hoofd.
Gelukkig gaat alles goed bij alle zwangere dames. Fijn, dat stelt weer wat gerust
Mijn 2e vaccinatie Pfizer net na mijn ongesteldheid. En in die cyclus zwanger geraakt.
Nu 16 wkn en alles goed (tot dusver), ook geen uitkomsten bij de 13 wkn echo.
Mijn cyclus was overigens wel na beide prikken 14 dgn langer. Ik kon ook geen andere link leggen waarom hij langer was dan de vaccinatie. Geen stress of ziek of….
Ik heb overigens geen klachten gehad na de prikken.
Ik heb in februari Pfizer gehad. Geen klachten gehad. April gestopt met de pil en in mei zwanger geworden. Nu inmiddels 27+1 weken zwanger en het gaat heel goed. Echo vandaag ook weer goed. Heel bewegelijk mannetje!
Ik ben begin juli gevaccineerd met Pfizer en ben inmiddels bijna 8 weken zwanger. Aan de regelmaat van mijn cyclus was trouwens niets veranderd door de prik!