Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier ook pas een mini buikje vanaf wk 22-23. Tot die tijd Mn eigen broeken nog aan, heerlijk! Nu ruim 30 wkn en er zit nog altijd maar 4,5 kg aan. Mij hoor je niet klagen, ik mis die buik echt niet! Maar ik schijn een bijzonder soort te zijn die niet zo nodig met een buik hoeft te pronken ?
Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje (morgen 20 weken) en pas sinds een week zie ik het echt. Met 17 weken zat ik ook te klagen en te zeuren dat je nog niks zag en ik vroeg me ook af of de baby wel goed groeide. Bij een tweede zwangerschap had ik gewoon gedacht dat het allemaal wat sneller zichtbaar zou zijn, maar dat is bij mij dus niet zo. Wacht het nog even af tot 20 weken, in een paar weken tijd ga je waarschijnlijk ineens echt veel verschil zien!
Ohhh toen zag je bij mij ook niet veel hoor! Een vriendin van me zag je pas met 35 weken wat haha! Wees blij, dan heb je zometeen miss ook geen striae of slappe huid, en aan t eind krijg je die buik echt wel! Bij mij werd het met 25 weken echt een stuk ronder..
Ik had met 21 weken een mini bumpje en kreeg niet veel later een groeispurt. Aan het einde van de zwangerschap alsnog een flinke toeter.
Je hebt nog alle tijd! En mensen moeten gewoon hun mond houden, knuppels.
Ik heb ook geen hele dikke buik. Nu ruim 32 weken zwanger. Als ik vertel dat ik bijna met verlof ga kijken mensen vreemd en geloven het bijna niet. Heb een mooi bol buikje maar heel bescheiden. Ik zie het voordeel er maar van in kan nog makkelijk mijn schoenen aan doen zonder dat mijn buik erg in de weg zit ? en er hoeven niet zo veel kilo’s vanaf na de bevalling nu ongeveer 6,5 aangekomen.
Ik dacht zelf eerst dat mijn buikje toch wel groeide maar dat hield snel op. Werd er ook onzeker van en ben 7kg afgevallen vanwege misselijkheid. Inmiddels iets meer dan 5 kg weer aangekomen. Nu as vrijdag 37 weken zwanger en kocht van de week nog een jurkje, verkoopster geloofde niet dat ik al zover zwanger ben. Draag nog mijn eigen kleding (ook broeken) maar de onzekerheid heb ik los kunnen laten. Elke controle groeit mevrouw goed en is alles zoals het hoort te zijn. Ik vertrouw er op dat ze dat wel goed in de gaten houden met name omdat ik nu meerdere echo’s al gehad heb.
Ben zelf altijd enorm gevoelig geweest voor aankomen / moeite met mijn gewicht gehad dus had nooit verwacht dat ik zo ‘slank’ zou blijven. Was bang om ontzettend dik te worden maar niks is minder waar. En ergens ook super fijn want voel me daardoor lichamelijk ook goed!
Kortom; bij iedereen groeit het anders en verloopt alles anders. Zolang jij je maar goed voelt en de baby groeit zoals het hoort