Zwanger? Niet te zien..

Had ik ook! Met 21 weken begon mijn buik opeens echt te groeien en nu heb met 25 weken een mooi, duidelijk zwanger buikje, maar nog altijd zo dat hij me niet echt in de weg zit. Ik vind het helemaal prima! Zal toch wat ongemak schelen aan het einde denk ik dan. Al werd ik ook gek van opmerkingen als ‘Nou.. je ziet er niks van. Groeit het wel goed?’ 

Ook hier een klein buikje. Over 2 dagen 23 week, maar je begint het nu eindelijk goed te zien (als ik strakke kleding draag) mensen die het niet weten zullen het misschien nog wel niet zien haha.
Was tot week 21 nog aardig plat, en hoorde ook vaak “die en die heeft al veel grotere buik” “je ziet nog niks” vond het ook wel irritant worden.. bij eerste kindje duurt het langer zeggen ze, en elk lichaam is anders. 
Maar ach pas nog al mijn (heup)broeken dus ik klaag nog niet :p

Hier hetzelfde. Nu 34 weken zwanger en begin nu wel een goed buikje te krijgen, maar nog altijd heel bescheiden. Ook veel mensen gehad die er iets van vinden. Ik werd er enorm onzeker van. De verloskundige zegt dat ik het gewoon dichtbij me draag. Nu hebben we ook te horen gekregen dat ons meisje klein van stuk is, maar prima groeit voor haar doen ?
Het is lastig maar trek je niks aan van wat andere zeggen/ervan vinden. 

Hoi, 

4 maart bevallen van een zoontje (41 weken duurde de zwangerschap) ... 4165 gram en zelfs de verloskundige had niet verwacht dat hij zo zwaar zou zijn aangezien ik een heel klein buikje had... 
pas met 23 a 24 weken begon je het bij mij pas te zien.. en tijdens mijn verlof ging mijn buik wat meer groeien.. was totaal 14 kilo aangekomen... maar dat was niet echt te zien.. maak je niet druk om dat je nog niet echt een buikje hebt komt vanzelf wel 

Terug
Bovenaan