zwanger of niet???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn NOD is 16 augustus dus moet nog een weekje wachten.
Ik heb alleen wel pijn in me rug soms boven en soms onder in me rug.
Ik heb ook het zijn geen krampen meer bubbels in me onderduik waardoor ik soms windjes moet laten. Zouden dit kwaaltjeskunnen zijn van een zwangerschap of tioch niet????

hallo
Ik zal me ff voorstellen ik ben eefje ,en ik ben nu om precies te zijn 11 dagen overtijd ,ik heb wel al 4 negatieve testen achter de rug maar mag vrijdag naar de arts ,ik heb ook allemaal klachten rug klachten en bubbels had en heb ik ook en krampen en moe en gevoelige borsten en chagereinig ,en ook vaak de hik heb ik nooit haahha en eten nou hou maar op ik eet enorm veel hahahah .
Volgens mij kan het goed zijn dat de bubbels en de rugklachten bij een zwangerschap horen maar stel je e niet te veel op in dan kan het lijken of je zwanger bent en je menstruatie kan dan ook weg blijven dus .
Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent is het mooiste wat je je wensen kan ik heb al 2 kids jongen en meissie is waanzinnig .

groetjes eefje

hoi eefje,

Dus jij had dit ook allemaal ik heb ook hoofdpijn als ik er teveel aan denk. En waarom moet jij naar de dokter ben je al lang bezig dan???
Dus ik wou vrijdag eigenlijk een zwangerschaptest doen want ze zeggen dat kan 4 dagen voor je menstruatie en omdat ik dinsdag ongimoet worden, maar dan kan ik het zeker maar beter afwachten voordat ik een zwangerschaptest ga doen.

Hoi Eenzaam!
Even nog wat anders tussendoor. Ik las een tijdje terug dat je je af vroeg op welke  nachten het volle maan is. Misschien weet je het inmiddels al lang maar bij deze toch nog: 19 aug., 18 sept, 17 okt., deze drie datums heb ik alvast. Mijn collegaatje heeft ze in haar agenda staan. Ik denk dat je ze dan bedoelen de nacht van 19 op 20 aug. enz.
Maar ik hoop voor je dat deze klachten die je nu hebt zwangerschapsklachten zijn zodat je de maansteen niet meer nodig hebt.
Groetjes Nicole

Hoi Eenzaam, ik moet 17 augustus ongesteld worden, nou ja eigenlijk hoop ik natuurlijk van niet! Ben zelf in ronde 9, hoever ben jij?
De klachten die jij nu hebt en omschrijft heb ik niet. Merk helemaal niets  anders aan mezelf, maar goed wat niet is kan nog komen.

Ik hoop voor je dat het raak is! Succes en laat je het even weten!
Ik voor je.

Groetjes Mees ronde 9

Hoi Mees
Mijn NOD is 19 aug en ik zit net als  jij in ronde 9, wij gaan  dus zo'n beetje gelijk op.  Ik voel ook nog helemaal niks hoor maar ik denk dat het daar ook nog wat vroeg voor is.
Afwachten maar weer!!!!
Liefs Nicole

Hoi Nicole, gelukkig dat ik niet de enige ben die niets merkt. Heb af en toe het idee dat iedereen allemaal maar kwaaltjes heeft...............
Wat leuk dat we op dezelfde lijn zitten. Merk aan mezelf dat ik er wel steeds meer mee bezig ben. Loop ik langs de prenatal dan krijg ik kriebels en er zijn al heel wat namen de revue gepasseerd!

Alleen mijn beste vriendin en mijn zus weten dat we bezig zijn........... dus echt er de hele dag over babbelen is er niet bij!
Ah ja misschien maar goed ook. Merk ook steeds meer dat er in mijn omgeving mensen zwanger worden........ kan ik stiekem ontzettend van balen ( erg he! toch een klein beetje jaloezie denk ik)

Succes en we houden elkaar op de hooge!
x-mees 26 ronde 9

Terug
Bovenaan