zwanger of niet???

Op je laatste vraag heb ik helaas geen antwoord. Ik geloof van niet hoor, die zaadjes vinden toch wel de juiste weg toch?!
Wij zijn nu 9 maanden bezig, maar goed er staat een jaar voor he! Dus we houden moed!
Gr Mees

Lieve Eenzaam!
Ik merkte uit je berichtjes al op dat je er wel heel veel mee bezig bent.  En het is niet erg om er mee bezig te zijn. In zekere zin  zijn wij er allemaal wel in meer of mindere mate  mee bezig anders zaten we niet op het forum gezellig met elkaar te kletsen. Maar probeer  het geen obsessie  te laten worden. Dit zou een leuke periode voor je moeten zijn, voorpret van een eventuele zwangerschap. Er  is in eerste instantie helemaal geen reden om je zorgen te maken, toch?
Negatieve gedachten, stress, obsessies  en andere spanningen zouden een bevruchting juist alleen maar in de weg staan.
Kop op Eenzaam, probeer meer van deze periode te genieten. Het is toch juist gezellig om er met z'n allen over te kletsen.
Liefs Nicole

Lieve Nicole77,

Ik ben de laatste tijd wel gestressd en ook dreppie. Dus dat kan ook in de weg staan. Ik heb pas een huis gekocht en er moet nog veel gebeuren dat werkt ook allemaal met mij dus dan kan een zwnagerschap ook lang laten duren door stress etc.

Praat me er niet van! Wat dat betreft kan ik met je meepraten.  Ik heb ook heel veel stress gehad in het verleden en dat werkt alleen maar negatief,  op allerlei fronten.  En geloof me, ik weet dat het heel moeilijk is om het van je af te zetten maar als je zwanger wilt worden is het toch beter om dat wel te proberen. Zoek  ontspanning in leuke dingen, dat helpt wel hoor. Probeer bijvoorbeeld met je vriend/man leuke dingen te doen, neem een hobby, ga met vriendinnen op stap. En hoe moeilijk het ook is probeer wat geduldig te zijn. Als dat allemaal lukt ben je  al een stap dichter bij het zwanger worden.

Geniet van het leven!

Liefs Nicole

p.s. ik wil je echt niet de les  lezen hoor, zo moet je het niet opvatten, ik probeer je gewoon wat moed in te praten.    

Hoi NIcole,

Ik snap wat je bedoeld en ook om een hobby te zoeken en uit te gaan met vriendinnen. Ik hou nou eenmaal niet van uitgaan en als ik van werken kom dan ben ik al helemaal kapot en in het weekend werk ik in me huis dan ben ik s'avonds ook bekaf. Ik denk dat ik maar even rust ga nemen van deze site en eerst alles op een rijtje zetten en er niet zoveelmee bezig te zijn.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, wat je ook gaat doen. Je weet het hè, als je gezellig wilt kletsen of je hart wilt luchten dan zijn wij hier allemaal op het forum om je een hart onder de riem te steken.
Sterkte meissie!

Liefs Nicole

Dankje wel NIcole en bedankt   voor de steun je hoort nog wel van me als je er dan nog bent

Terug
Bovenaan